دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 7402

صدای نهاوند:
فرماندار و شهردار نهاوند عصر دوشنبه به منظور رفع مشکلات و کمبودهای برخی مناطق شهری از مناطق شهرک شهید حیدری، شیخ منصور، پای قلعه و پروژه احداث میدان مرکزی نهاوند بازدید و با مردم گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: مبلمان شهری در تمام دنیا شاخصه‌ای از تامین آسایش شهروندان توسط مدیریت شهری است.

کریم حمیدوند گفت: ما برای تغییر مبلمان شهری باید بافت‌های فرسوده و ساخت‌وساز در گسل‌ها را در اولویت خود قرار دهیم، کشورهایی که به مبلمان شهری در حال حاضر می‌پردازند نسبت به حل موضوعات بافت‌های فرسوده در نحوه ساخت‌وساز به نتیجه رسیده‌اند و حال به دیگر موضوعات پرداختند.

حمیدوند افزود: نهاوند طی یک سال اخیر شاهد تغییرات اساسی در  زیر ساخت ها و تغییر مبلمان شهری بوده است که جا دارد از شهردار باتجربه و کاردان شهر نهاوند قدرانی کرد.

وی با اشاره به رفع مشکل حقوقی تملک ساختمان دخانیات، طرح جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز، تعریض خیابان پیروزی، آسفالت معابر و خیابان های مختلف، شروع عملیات اجرایی پارک بانوان، ساماندهی قبرستان قدیمی آل آقا، پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان از بدهی ها شهرداری، تکمیل و افتتاح پارک آزادگان، حل مشکل سند بام نهاوند، احداث کانال زیر زمینی خیابان پیروزی،به منظور مهار آب های سطحی، ساماندهی قبور شهدای گمنام بام نهاوند، خرید چند دستگاه خودرو، نصب ۸ دستگاه دوربین و …از جمله مهمترین اقدامات ارزشمند و مفید شهرداری نهاوند در طول یک سال گذشته است.

شهردار نهاوند نیز در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: شهروندان نهاوند لیاقت بیش از این را دارند که مورد خدمت قرار گیرند.

امیر رضا یوسفیان اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با اجرای برنامه های مدونی که در نظر داریم، شهر نهاوند توسعه یابد و مردم از رفاه و آبادانی بیشتری در سطح شهر بهره مند شوند.

یوسفیان افزود: اعضای شورای شهر نهاوند باید او را در مسیر توسعه و سازندگی شهر همراهی کنند و از طرفی  رسانه ها و مردم نیز درپیشبرد اهداف ایشان  تمام تلاش خود را بکنند که اگر اینگونه مسیر پیش رود می توان به احیای جذابیت های بیشتر شهر نهاوند  و ورود گردشگران و تولید ثروت در شهر امیدوار بود .    

گزارش تصویری بازدید فرماندار و شهردار نهاوند از مناطق مختلف شهری به شرح زیر است:

img_7720

بلوک شماره ۹ شهرک شهید حیدری و بازدید از دو فضای بلاتکلیف که مقرر شد اهالی محل درخواست کتبی نوشته و به شهردار ارائه دهند تا تکلیف این دوقطعه زمین مشخص شود.

img_7725

بازدید از پارک محلی حکمت واقع در بلوک ۴ شهرک شهید حیدری که با دستور شهردار مشکل روشنایی و قسمت وسایل بازی کودکان این پارک حل شد.

img_7728

بازدید از پارک فراموش شده منطقه شیخ منصور نهاوند که شهردار نهاوند به نوجوانان این منطقه قول داد این پارک را برای فصل بهار سال آینده ساماندهی کند.

img_7729

بازدید از ساختمان نیمه کاره فرهنگی، ورزشی منطقه پای قلعه، مقرر شد برای تعین تکلیف و در صورت موافقت اداره کل نوسازی مدارس استان همدان  واگذاری به شهرداری نهاوند مکاتبه شود.

img_7730

بازدید از بافت فرسوده منطقه شیخ منصور و پای قلعه، مقرر شد برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای تشویق مردم این منطقه به تخریب و باسازی منازل مسکونی در دستور کار قرار بگیرد.

img_7731

بازدید از عملیات اجرایی میدان مرکزی، محوطه سازی و فضای سبز میدان مرکزی تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و برای شروع عملیات اجرایی نصب المان شورای شهر باید برای طرح المان تصمیم گیری کند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. توسعه گران ایالت 23 گفت:

    آقای یوسفیان و آقای حمیدوند نهاوندرا ازلحاظ شهری به حرکت و فعالیت واداشته اند.

  2. توسعه گران ایالت 23 گفت:

    لطفا طرح المان میدان مرکزی نهاوند را یک طرح کارشناسی زیبا و بلند انتخاب کنید.

  3. توسعه گران ایالت 26 گفت:

    دیگر طرح های ضروری نهاوند.اجازه ساخت وساز برج های تجاری و مسکونی.ایجادمنطقه ۲شهرداری.نصب تلویزیون شهری.ایجاد روگذرو پل های متقاطع در محل های پرترافیک مانند ورودی های شهرو خیابان تنگ ابوذر.نصب پل عابر برقی برای رفاه همشهریان وتعریض خیابانها.

  4. علي رضا گفت:

    با سلام تشکر از تلاشهای بی وقفه فرماندار و شهردار و مسئولین وقت که هر روز تلاش خود را جهت آبادانی شهر نهاوند بیشتر می نمایند. امیدواریم یک روز برسد که شهری با مبلمان شهری و دپارتمانی بهتر از شهرهای بروجرد و ملایر داشته باشیم .متاسفانه این شهر سالیان خیلی دور بود که به فراموشی سپرده شده و متاسفانه در گذشته قدمهای کوچکی توسط مسئولین برداشته شده است .که این خود باعث گردیده برخی از استان ها اسم نهاوند به گوششان نخورده و اصلا نهاوند را نمیشناسند.به امید روزی که نام نهاوند در در کشور ایران به عنوان شهری برتر ومدرن تر بدرخشد.(آروزی هر نهاوندی)

  5. علي رضا گفت:

    با سلام و تشکر از مدیر مسئول صدای نهاوند جناب آقای صادقی. در صورت امکان ساعت نظر سنجی یک ساعت باید تغیر نماید .هنوز ساعت تابستانی در نظر سنجی ها نشان داده میشود.با تشکر از اصلاح جنابعالی

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش