سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7363

صدای نهاوند:
عضو شورای شهر نهاوند با بیان اینکه احداث مجتمع جنب ترمینال جدید بر اساس مجوز پروانه ساخت شهرداری در سال های گذشته بوده است و ربطی به شورای دوره چهارم ندارد، اظهار داشت: ابطال پروانه ساخت این مجتمع توسط شهرداری پرداخت خسارات میلیاردی به همراه خواهد داشت.

میترا دسته گلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: صدور پروانه احداث مجتمع در کنار ترمینال جدید نهاوند قبل از تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۹۲ بوده است و اگر شهرداری قصد ابطال پروانه ساخت این مجتمع را داشته باشد باید برابر نظر کارشناسی به مالک خسارت میلیاردی پرداخت کند که به صلاح مردم و بیت المال نخواهد بود.

دسته گلی با بیان اینکه شهرداری در مورد پرونده شکایت احداث مجتمع در کنار ترمینال جدید نهاوند رضایت داده است گفت: تعریض و افزایش عرض خیابان پیروزی حدفاصل میدان امام(ره) تا چهار راه معلم بر اساس موافقت شورای شهر نهاوند در حال انجام است.

وی افزود: عملیات اجرایی پارک بانوان با انتخاب پیمانکار در جاده قدیم دهفول راه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال انجام است.

img_7627

عضو شورای شهر نهاوند از توافق شهرداری با تعدادی از مالکان واحدهای تجاری و مسکونی خیابان معلم و خاقانی به منظور تملک وتخریب جهت ادامه تعریض این دوخیابان خبر داد و گفت: تعریض خیابان جدید جنب مسیل با تملک و تخریب سه پلاک باقی مانده به پایان می رسد.

میترا دسته گلی سد معبر را بزرگترین مشکل شهری نهاوند ذکر کرد و گفت: با تلاش و پیگیری شهردار نهاوند قرار است واحد مبارزه با سد معبر شهرداری با ساز و کار جدید و با همکاری نیروی انتظامی با جدیت کار خود را شروع کند.

دسته گلی در مورد شرکت اس وایت با بیان اینکه شورای شهر برابر قانون حق انتخاب پیمانکار را ندارد افزود: در روز برگزاری همایش بازآفرینی در شهریور ماه سال جاری شهردار نهاوند این شرکت را به اعضا شورای شهر معرفی کرد.

وی ادامه داد: برای عملیات اجرایی ساماندهی مسیل و نصب المان میدان مرکزی توسط این شرکت مانع و مخالفتی وجود ندارد، اما در مورد طرح های پیشنهادی این شرکت، شورای شهر ایراداتی گرفته و نقطه نظراتی دارد که باید برطرف و لحاظ شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. گمنام گفت:

    خانم دسته گلی پس تا الان کجا بودی-کوچه سرباز مهمتره آسفالت بشه یاخیایان های اصلی-بغچه اسفندیاری پشت اداره برق رفتی نگاه کنی عضو شورا شهر

  2. سیامک گفت:

    مشکل نهاوند اینه که شهر تنگیه.و با این وجود هنوز قسمت های زیادی حتی داخل شهر آسفالت نشده. وخیابانها .لطفا شهر رو بازتر کنید.خفه شدیم باووووووو.

  3. اهالی خیابان خاقانی گفت:

    خانم دسته گلی
    چرا درداخل شهر خیابان خاقانی نبش کوچه پمپ بنزین بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز پیاده رو خاکی دارد
    این برای شهرداری مایه مباهات است یا ………
    چرا کسی رسیدگی نمی کند

  4. سجاد آزادفر گفت:

    سلام آقای صادقی عزیز
    تبریک میگم که هر روز موفق تر از قبل به کارتون ادامه میدین و ما رو که فرسنگ ها از شهر و دیارمون دوریم از کم و کیف رویدادهای این وطن پرخاطره باخبر می کنید.
    میدونم که مشکلات زیادی دارید و احتمالا در آینده بیشتر خواهد شد اما چون میفهمم رسالت اصلی کارتون رو درک میکنید فقط میتونم یه کار براتون بکنم برادر: دعا

  5. علي رضا از تهران گفت:

    با سلام و احترام خدمت اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم و نماینده محترم و امام جمعه محترم و فرماندار محترم .ما مردمان نهاوند تا چه زمانی باید حسرت بخوریم که از مبادی ورود ی شهر تا داخل شهر هنوز هیچ گونه تغییری ننموده است .بنده که در طی سال چندین بار به نهاوند مراجعه مینمایم متاسفانه نسبت به شهرهای همجوارطی این ۳۰ تا ۴۰سال اخیر شهرستان نهاوند شاهد هیچ گونه تغییری نبوده است.جالب است بعضی از دوستان از روی مزاح میگفتند اگر یزد گرد سوم سر از خاک برآورد می تواند مستقیما به قلعه خود مراجعه نماید .باور بفرمایید که برخی از شهرهای همجوار از روی تمسخر میگویند که از شهرتان تعریف نکنید مگه یک خیابان بیشتر دارد .به امید روزی که نهاوند دچار تغیری عالی گردد. (به امید سربلندی نهاوندی که؛ امید به آبادانی دارد)

  6. شهبازی گفت:

    سلام:
    خانم دسته گلی یکی از اعضای پر تلاش و موثر شورای شهر هستن بنظرم حضور ایشون در دوره بعد ضروری است

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش