سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7356

صدای نهاوند:
امام جمعه، فرماندار،جانشین سپاه ناحیه نهاوند، شهردار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند صبح روز شنبه از موکب پذیرایی از عزاداران اربعین حسینی(ع) واقع در میدان سیدالشهدا(ع) نهاوند جنب پارک کوثر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، یکی از موکب‌های فعال در راستای خدمت‌رسانی به زائران حسینی، موکب میدان سیدالشهدا(ع) شهرستان نهاوند است که مسئولان ضمن بازدید از این موکب در جریان نحو پذیرایی و اسکان موقت زائران اربعین حسینی(ع) قرار گرفتند.

امام جمعه نهاوند ضمن ابراز رضایت از خدمات و امکانات این موکب و قدردانی از تمام افراد و سازمان های که در برپایی این موکب و پذیرایی از عزادران حسینی(ع) نقش داشته اند گفت: آنچه مشخص و نمایان است حضور ، مشارکت و کمکهای گسترده مردمی و دستگاه های مختلف اجرایی به این موکب است.

img_7664

فرماندار شهرستان نهاوند هم در این بازدید اظهار داشت: خدمت رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ است، از این رو باید به نحو شایسته ای از این فرصت استفاده کرده و بهره برد.

کریم حمیدوند از متولیان و خادمان موکب ها تقدیر و تشکر کرده و از حضور شبانه روزی آنها در جهت خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالهشدا(ع) ابراز رضایت کرد.

حمیدوند گفت: مردم شهرستان نهاوند محب اهل بیت(ع) هستند و از دیرباز با توجه به اینکه نهاوند محل تردد زوار بوده مردم این شهر نیز در مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند نیز اظهار داشت: مسؤولان و مردم دست به دست یکدیگر و با همکاری همه جانبه باید زمینه های رضایت و راحتی زوار حضرت سیدالشهدا(ع) را فراهم کنند.

img_7665

حمید پورمهدی افزود: خوشبختانه تصمیمات و هماهنگی های خوبی در جهت خدمت رسانی به موقع به زوار اتخاذ شد و شاهد این هستیم که زوار سیدالشهدا(ع) از حیث تغذیه و محل استراحت با مشکل مواجه نیستند.

لازم به ذکر است موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند روزانه به بیش از سه هزار نفر از زائران اربعین حسینی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش