سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7343

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مدیر گمرک استان همدان از اخذ موافقت وزارت امور اقتصادی و دارایی با راه اندازی نمایندگی گمرک در نهاوند خبر داده است.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: برای راه اندازی نمایندگی گمرک در شهرستان نهاوند تا کنون مکاتبات و دیدارهای با مسئولان استان از جمله مدیر کل گمرک استان همدان انجام شده است که در دیدار اخیر مدیر کل گمرک استان همدان قول داد، موافقت وزارت امور اقتصادی و دارایی برای راه اندازی نمایندگی گمرک در نهاوند اخذ شود.

حمیدوند گفت: احداث گمرک در شهرستان نهاوند به صورت جدی در دستور کار فرمانداری شهرستان قرار گرفته است و در این مورد پرونده ویژه‌ای در فرمانداری تشکیل داده‌ایم و در حال پیگیری این موضوع مهم از طریق استان هستیم که امیدواریم با مساعدت‌های استان به زودی این مهم در شهرستان محقق شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند قطب مهم کشاورزی در استان است و با توجه به اینکه قسمت عمده محصولات کشاورزی در شهرستان از قبیل گوجه فرنگی، خیار، سیب‌زمینی، سیب، گشنیز، لبنیات به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می‌شوند و همچنین وجود کارخانه‌های مهمی از قبیل کارخانه سیمان، کارخانه مالت و کارخانه تولید روغن که عمده محصولات این کارخانجات نیز صادر می‌شوند وجود گمرک و یا شعبه‌ای از گمرک در شهرستان لازم است.

فرماندار نهاوند افزود: متأسفانه به لحاظ عدم وجود گمرک در شهرستان نهاوند عمده‌ترین صادرات شهرستان نهاوند از طریق مبادی گمرکی شهرهای همجوار از جمله ملایر و همدان انجام می‌گیرد که همین امر تولیدکنندگان شهرستان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است.

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند ایالت مستقل گذشته گفت:

    تشکر از زحمات آقای حمیدوندفرماندار پرتلاش ، دلسوز وفهیم نهاوند.نهاوند به گمرک نیاز حیاتی دارد برای صادرات و مهمتر از آن ایجاد فرمانداری ویژه در این شهراست.تمام بودجه واعتبارات سهم نهاوند به دست مردمش نمی رسد و فرمانداری ویژه جلوی این کار را می گیردو باعث توسعه نهاوند می شود.

  2. توسعه گران ایالت66 گفت:

    استقلال و نداشتن وابستگی حق مردم نهاوند است.ایالت ماه نهاوند ایران درگذشته یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین شهرهای غرب کشور بوده است.

  3. حامیان نهاوندی مدرن گفت:

    فرمانداری ویژه ، ریشه ای ترین راه برای پیشرفت نهاوند است

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش