سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 7333

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حل مشکلات مردم روستای “سیاه دره” بخش خزل نهاوند باید برای مسئولین کانون و نقطه شروع خدمتگزاری به مناطق محروم باشد گفت: هزینه حق انشعاب و کنتور گاز مردم روستای سیاهدره رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ضمن بازدید از روستای سیاه دره در دیدار با مردم این روستا اظهار داشت: وضعیت کنونی زندگی و معیشت مردم روستای “سیاه دره”خوشایند نیست اما باید به‌صورت جهادی و با تعامل و حمایت متقابل و البته با همراهی و همفکری خود مردم، قدمی مثبت برداشته شود تا کام مردم این روستا شیرین گردد.

بهرام نیا گفت: مهمترین مشکل مردم و جوانان روستای سیاهدره نبود اشتغال پایدار است که به برای حل این مشکل اهالی روستا باید درخواستی به منظور استفاده قسمتی از منابع طبیعی منطقه جهت اجرای طرح هایی مانند پرورش دام،باغداری،زنبورداری و ..به فرمانداری ارائه دهند.

وی افزود: خرید اراضی و منابع طبیعی این روستا در دهه ۸۰  که منبع درآمد و اشتغال زایی مردم بوده کاری اشتباه و غلط بوده است اما با همکاری فرماندار در تلاش می کنیم قسمتی از این منابع به مردم روستا بازگردانده شود.

img_7637

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اداره آبفا روستایی به منظور رفع مشکل آبرسانی و آب آشامیدنی روستا اقدام کند و شرکت گاز نیز تلاش کند تا حداکثر یکماه آینده با پایان عملیات اجرایی گاز رسانی قبل از فصل زمستان مردم از نعمت گاز بهره مند شوند.

حسن بهرامنیا همچنین از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند خواست تا خانواده های محروم این روستا تحت پوشش قرار بگیرند تا از خدمات حمایت از بهسازی و نوسازی منازل مسکونی و ارائه تسهیلات در این زمینه استفاده کنند.

وی از بهسازی و شن ریزی راه و کوچه های روستای سیاهدره با استفاده از ادوات و امکانات اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند خبر داد و افزود: خدمت به مردم و حل مشکلات روستای «سیاه دره» می تواند به‌عنوان کانون و نقطه شروع خدمتگزاری مسئولان نهاوند به مناطق محروم باشد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. گمنام گفت:

    دورود بر جناب آقای دکتر جهانیان بخشدار فعال

  2. فرزاد خزایی گفت:

    همش دروغه سوء استفاده میشه از این وعده های دروغ

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش