شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7274

صدای نهاوند:
اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند از پارکینگ جاده‌ای «بره فراخ» در محور نهاوند-کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نصب علائم هشداری وظیفه اداره راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد موسی مؤمنی گفت: خوشبختانه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین طی روزهای گذشته و روزهای آتی اقدامات گسترده ای انجام داده است.

مومنی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و سیاه و کدر شدن تابلوها و علائم هشداری در محورهای شهرستان به خصوص محور پرتردد نهاوند- فیروزان- کرمانشاه عوامل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام به شستشو و شفاف‌سازی تابلوها و علائم هشداری کرده‌اند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در خصوص اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک نهاوند در محورهای نهاوند و محور نهاوند آورزمان با توجه به اختلاف سطح آن، گفت: محور نهاوند آورزمان در دست‌ساخت است و نصب علائم هشداری وظیفه اداره راه و شهرسازی است.

وی در ادامه با اشاره به در دست‌ساخت بودن پارکینگ مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) شهر فیروزان برای زائرین اربعین، گفت: با توجه به فعالیت اکیپ‌های مستقر، این پروژه طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مؤمنی در ادامه به در دست‌ساخت بودن پارکینگ جاده‌ای «بره فراخ» در محور نهاوند-کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۵ دستگاه از ماشین‌آلات راه‌سازی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در این محل مستقر هستند.

وی بابیان اینکه طول این پارکینگ ۲۰ متر و در عرض استاندارد، است: گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده و همچنین همکاری امور آب شهرستان طی روزهای آتی بیس در آن ایجاد خواهیم کرد و قابل‌استفاده خواهد بود.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند با اشاره به خریداری ۶ هزار ۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک، ماسه رودخانه و نخودی برای مواجهه با فصل سرما و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی نهاوند، گفت: در این راستا سه راهدارخانه مرکزی، گرین و فیروزان با بهره‌گیری از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای برف‌روبی در محورهای نهاوند فعال می شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش