شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 7270

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند با بیان اینکه رفتار شایسته و انسانی با ارباب رجوع و حفظ حرمت و کرامت ایشان از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان و کارکنان است گفت: البته تکریم ارباب رجوع به معنی تن دادن به امور غیر قانونی و فراتر از حدود مشخص نیست.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع رعایت ادب و متانت در برابر مراجعین تحت هر شرایطی است که این مهم در شهرداریها به ارتقای مشارکت عمومی و رشد درآمدهای شهری منتهی می شود.

یوسفیان تکریم ارباب رجوع را از مظاهر مهم «حقوق شهروندی» بیان کرد و بر خدمت رسانی سریع، سالم و بی منت به مردم تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از محورهای مهم خدمت رسانی به شهروندان و مراجعین نهادها با شعار و سخنرانی محقق نمی شود و برای نیل به این هدف مهم نیازمند توسعه خدمات الکترونیکی می باشیم .

وی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک موجب کاهش مراجعه شهروندان به نهادهای خدمت رسان می شود و همچنین کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مشکلات زیست محیطی را نیز به همراه دارد، گفت: ارائه خدمت به شهروندان در بستر مجازی ارتقای سلامت اداری و افزایش سرعت کارها را به همراه دارد، ضمن آنکه از خطای انسانی نیز کاسته می شود . 

شهردار نهاوند از جمله اقدامات شهرداری نهاوند در راستای ارتقای خدمات الکترونیک را واگذاری برخی امور به دفاتر پیشخوان دولت،راه اندازی سامانه ۱۳۷و… بیان کرد و افزود:این شهرداری در نظر دارد اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی به منظور رفاه حال شهروندان نهاوندی در آینده نماید.

یوسفیان با تاکید بر اینکه در دولت الکترونیک شهروندان محدودیت زمانی و مکانی برای دریافت خدمات مورد نظر را نخواهند داشت، تصریح کرد : خدمت رسانی در پرتال های برخط (آنلاین) به صورت شبانه روزی است و در آن عامل انسانی هیچ نقشی ایفا نمی کند فلذا مداخلات و خطاهای انسانی نیز کاهش می یابد و شهروندان در یک بستر ایمن و سلامت خدمات خود را دریافت می کنند و نارضایتی ها نیز کاهش می یابد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش