انجام عمل موفقیت آمیز جراحی پیوند عروق کاروتید در بیمارستان آیت ا..‌. علیمرادیان نهاوند

ضریب نفوذ گاز رسانی در نهاوند صددرصد است/۷۰ هزار ۷۰۰ مشترک گاز خانگی، صنعتی و تجاری در نهاوند وجود دارد

اقامتگاه پزشکان بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند بزودی به بهره برداری می رسد

طرح ویژه تشدید برخورد با موتور سواران متخلف وخودروهای فاقدپلاک در نهاونداجرا می شود

مسئولان در بین مردم و در میدان عمل باشند/ در اتاق نشستن و نامه‌نگاری مشکل مردم را حل نمی‌کند

مدیرانی که نمی توانند کار کنند، استعفا بدهند/وضعیت پروژه ها در نهاوند مناسب نیست

۲۵درصد ماهی قزل کشور را نهاوند تولید می شود

کشف ۵ فقره سرقت در نهاوند

جشنواره شیلات نهاوند قطب آبزی پروری غیر ساحلی کشور برگزار می شود

نهاوند از نظر بهره‌مندی از تجهیزات پزشکی در جایگاه هفتم استان همدان قرار دارد

  • کد خبر : 7270

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند با بیان اینکه رفتار شایسته و انسانی با ارباب رجوع و حفظ حرمت و کرامت ایشان از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان و کارکنان است گفت: البته تکریم ارباب رجوع به معنی تن دادن به امور غیر قانونی و فراتر از حدود مشخص نیست.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع رعایت ادب و متانت در برابر مراجعین تحت هر شرایطی است که این مهم در شهرداریها به ارتقای مشارکت عمومی و رشد درآمدهای شهری منتهی می شود.

یوسفیان تکریم ارباب رجوع را از مظاهر مهم «حقوق شهروندی» بیان کرد و بر خدمت رسانی سریع، سالم و بی منت به مردم تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از محورهای مهم خدمت رسانی به شهروندان و مراجعین نهادها با شعار و سخنرانی محقق نمی شود و برای نیل به این هدف مهم نیازمند توسعه خدمات الکترونیکی می باشیم .

وی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک موجب کاهش مراجعه شهروندان به نهادهای خدمت رسان می شود و همچنین کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مشکلات زیست محیطی را نیز به همراه دارد، گفت: ارائه خدمت به شهروندان در بستر مجازی ارتقای سلامت اداری و افزایش سرعت کارها را به همراه دارد، ضمن آنکه از خطای انسانی نیز کاسته می شود . 

شهردار نهاوند از جمله اقدامات شهرداری نهاوند در راستای ارتقای خدمات الکترونیک را واگذاری برخی امور به دفاتر پیشخوان دولت،راه اندازی سامانه ۱۳۷و… بیان کرد و افزود:این شهرداری در نظر دارد اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی به منظور رفاه حال شهروندان نهاوندی در آینده نماید.

یوسفیان با تاکید بر اینکه در دولت الکترونیک شهروندان محدودیت زمانی و مکانی برای دریافت خدمات مورد نظر را نخواهند داشت، تصریح کرد : خدمت رسانی در پرتال های برخط (آنلاین) به صورت شبانه روزی است و در آن عامل انسانی هیچ نقشی ایفا نمی کند فلذا مداخلات و خطاهای انسانی نیز کاهش می یابد و شهروندان در یک بستر ایمن و سلامت خدمات خود را دریافت می کنند و نارضایتی ها نیز کاهش می یابد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش