دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 7197

صدای نهاوند:
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهر ستان نهاوند از نجات جان یک کوهنورد بروجردی در ارتفاعات گرین خبر داد و گفت: تلاش ۱۴ ساعته امداد گران نهاوند نتیجه داد.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت، روز گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن گروهی از کوهنوردان بروجردی در کوهستان گرین نهاوند نیروهای امدادی این جمعیت وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: این کوهنوردان در پناهگاه دوم کوه گرین نهاوند به علت شکستگی پای یکی از کوهنوردان نمی‌توانستند از ارتفاعات پایین بیایند و عملاً زمین‌گیر شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: به علت شرایط جوی بد و ارتفاع بلندی که این کوهنوردان در آن قرار داشتند شرایط امدادرسانی بسیار سخت بود و به همین دلیل با هماهنگی اورژانس نهاوند از مرکز همدان درخواست بالگرد شد.

وی گفت: پس از ورود بالگرد به نهاوند یکی از تکنسین‌های باتجربه و فعال اورژانس نهاوند برای امدادرسانی به گروه اورژانس هوایی ملحق شد.

شهبازی اظهار داشت: پس از رسیدن بالگرد بر فراز محل عملیات به دلیل شرایط جوی نامساعد بالگرد اورژانس نتوانست فرود آید و به همدان برگشت.

وی ادامه داد: پس‌ازاین موضوع اکیپ ۵ نفره تخصصی و مجهز امداد و نجات هلال‌احمر در نیمه‌های شب گذشته برای امدادرسانی از راه زمینی به منطقه اعزام شدند تا به‌وسیله تجهیزات تخصصی اقدام به امدادرسانی و پایین آوردن کوهنورد مصدوم کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: شرایط جوی نامساعد کوهستان گرین در بامداد امروز، سردی هوا و ارتفاع زیاد پناهگاه دوم کوه گرین عملیات امدادرسانی به کوهنوردان را سخت‌تر کرده بود.

وی افزود: پس از تلاشی ۱۴ ساعته که از دیروز بعدازظهر شروع شد و تا امروز ادامه داشت سرانجام امدادگران هلال‌احمر کوهنورد مصدوم را از قله کوه گرین به پناهگاه اول منتقل کردند و خوشبختانه عملیات با موفقیت و نجات جان کوهنورد مصدوم به پایان یافت.

وی گفت: در این عملیات نیروهای اورژانس و هلال‌احمر تلاش زیادی داشتند و خوشبختانه بعد از ۱۴ ساعت تلاش موفق شدند جان کوهنورد را نجات دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ملک روزبهانی گفت:

    دست همه گروههای امداد و نجات داد نکنه خدا خیرتان بده

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش