جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7170

صدای نهاوند:
نمایش توان بسیجیان در دفاع از مکانهای حساس شهرستان نهاوند همزمان با سراسر استان با حضور 4 گردان بیت المقدس با رمز یا زینب (س) روز جمعه در پادگان قدس نهاوند برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  امام جمعه نهاوند در صبحگاه بسیجیان شرکت کننده این رزمایش در پادگان قدس نهاوند گفت: در شرایط فعلی که استکبار به‌شکل مستقیم وارد عمل شده و به‌دنبال تفرقه میان کشورهای مختلف و سودجویی به‌نفع خود است، ما نیز باید خود را در برابر این تهدیدات آماده کنیم .
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: نیروی مردمی و مخلص بسیج در تمامی ماموریت های محوله در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا آماده فرمان معظم له می باشد و همواره در سنگر حضور دارد.
وی گفت: یکی از مهم ترین درس هایی که ما از دفاع مقدس گرفته ایم این است که دشمن همیشه وجود دارد و همواره باید در برابر آنان آماده باشیم تا گرفتار مکرشان نشویم.
وی افزود: امروز می بینیم که دشمنان ما برای ما دامهایی چیده اند و با تجهیز گروههای تکفیری قصد ضربه زدن به ما را دارند لذا در چنین شرایط ما باید از آمادگی کامل برخوردار باشیم .
 امام جمعه نهاوند افزود: جمهوری اسلامی با همه شیطنت هایی که دشمنان برای شکست آن طراحی کرده اند به لطف الهی از با ثبات ترین و امن ترین کشورهای منطقه است که این امر به برکت هوشیاری مردم و رهبری های مقام معظم رهبری می باشد .
در این رزمایش نیروی های شرکت کننده در دو مرحله با دشمن فرضی وارد درگیری شده و موفق به شکست او شدند.
همچنین استقرار نیروهای بسیجی در مراکز حساس شهر مانند پمپ بنزین ها فرمانداری ، شهرداری و دیگر مراکز حساس شهر ، اجرای عملیات کنترل راههای ورودی و خروجی شهر و اجرای عملیات ایست و بازرسی ازدیگر مراحلی بود که در این رزمایش دو روزه تمرین شد و مانع از تحقق توطئه های دشمنان فرضی گردید.
هدف از برگزاری این رزمایش کسب آمادگی رزمی، مردمی کردن دفاع و اجرای ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی در مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی و داخلی بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش