جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7090

صدای نهاوند:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به مصوبه رئیس جمهوری مبنی بر کاهش ساعت کاری بانوان شاغل دارای شرایط خاص گفت: اداره های نهاوند موظف به اجرای این مهم هستند چراکه در غیر این صورت گزارش آن به دفتر امور بانوان نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، طاهره دوروزی روز سه شنبه در کمیسیون امور بانوان فرمانداری نهاوند افزود: همانگونه که اسلام برای زنان نقش قائل شده و به آنان ارزش و بها داده است امروز باید از توانمندیهای آنان بیشتر استفاده شود.
وی با بیان اینکه زنان به خوبی می توانند از عهده مسئولیتهایی که به آنان واگذار می شود بر آیند اضافه کرد: مسئولان زن نسبت به کار خودشان علاقه و کوشش دوچندان دارند و با انگیزه زیادی کارها را تا رسیدن به هدف پیگیری می کنند.
وی با اشاره به اینکه واگذاری مدیریتها به بانوان دستاوردهای خوبی داشته است افزود: از این ظرفیتهای ارزشمند باید در همه بخشها به خصوص در زمینه های فرهنگی ، سلامت ، اجتماعی ، علمی و آموزشی استفاده کرد زیرا بانوان با توجه به رویکرد جدید در جامعه حرفهای زیادی برای گفتن دارن .
دوروزی بر استفاده از نظر کارشناسان در نشست کمیته های بانوان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در کمیته ها مباحث تخصصی مطرح می شود لازم است که از نظرهای کارشناسان مربوطه استفاده شود و برنامه های بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف تدوین شود .
وی بر استفاده از ظرفیت سمن ها در امور بانوان تاکید کرد و گفت: سمن های ظرفیتهای مردمی هستند که در زمینه های مختلف کارهای خوبی را انجام داده اند لذا از این ظرفیت نیز در کمیته ها استفاده شود .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش