سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6989

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند گفت: قرار نیست ائمه جمعه فقط نماز بخوانند و هر اتفاقی افتاد ساکت بمانند و داد مردم را به مسئولین نرسانند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، گفت: امروز آمریکا به خاطر توان ایران درزمینه های مختلف حاضر به مذاکره با ایران اسلامی‌شده است.

مغیثی با تأکید بر اینکه پیشرفت علمی ضامن بقا و اسلام و انقلاب است، گفت: پیشرفت علمی و همه‌جانبه ایران اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشد.

قرار نیست ائمه جمعه فقط نماز بخوانند و ساکت باشند

وی در ادامه با اشاره به سخنان برخی مسئولین مبنی بر ورود ائمه جمعه به مسائل مختلف، گفت: اینکه گفته شده ائمه جمعه وارد مسائل سیاسی نشوند بهتر است منطقی نیست چراکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند ائمه جمعه باید در مسائل سیاسی و فرهنگی هدایت‌گر باشند.

وی تأکید کرد: قرار نیست ائمه جمعه فقط نماز بخوانند و هر اتفاقی افتاد ساکت بمانند و داد مردم را به مسئولین نرسانند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه نماز جمعه حلقه وصل بین مردم، مسئولین و ولایت است، اظهار کرد: باید برخی مسائل در نماز جمعه مطرح شود همچنان که نباید به نحوی باشد که در کشور جو ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به برکناری ۳ وزیر از کابینه دولت یازدهم در آستانه اتمام دولت، گفت: در این خصوص طی این چند روز تحلیل‌ها و تفسیرها از زبان مردم و مسئولین شنیده‌شده اما اگر این تغییرها منجر به احقاق حقوق مردم و جبران نواقص گذشته شود خوب است اما اگر برای انجام مانوری سیاسی در کشور بود راه به جایی نخواهد برد.

 مغیثی با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم به مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان در اینجا اشاره‌کنیم، تأکید کرد: امیدواریم این تغییرها گره از کار مردم باز کند.

وی در ادامه با اشاره به تداوم جنگ در سوریه، یمن و عراق، گفت: دشمنان اسلام و مسلمین، جهان اسلام را به جان هم انداخته‌اند تا خود بی‌دغدغه به اهداف پلیدشان برسند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه سازمان ملل همه‌چیزش را به پول‌های عربستان فروخته است، گفت: میلیون‌های کودک و زن بی‌گناه در یمن و کشورهای منطقه به دست داعش و سایر گروهک‌ها به رهبری عربستان کشته شدند اما سازمان ملل هیچ‌یک را محکوم نمی‌کند و آن‌هم به خاطر دلارهای نفتی است که عربستان خرج سازمان ملل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دبیر کل سازمان ملل خود بر این موضوع اقرار دارد، گفت: در مقابل اگر ایران یک قاچاقچی را اعدام کند داد نهادهای بین‌المللی درمی‌آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش