جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6984

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند و رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران به همراه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی از خانواده های سه شهید والامقام روستای وراینه از توابع بخش مرکزی دیدار کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جمع خانواده این سه شهید والامقام، شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم ایشان را جهادگران واقعی جامعه دانست و گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا ترویج ارزشها و اقدامی فرهنگی است.

حمیدوند گفت: بیان اینکه جوانان باید درس صبر، استقامت و ایستادگی را از شهدا و خانواده های آنها بیاموزند اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره با نصرت الهی، و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از همه پیچ و خم‌ها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری عبور کرده اند و سرافرازتر از گذشته به راه خود در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی ادامه داده اند.

page

وی با تاکید بر فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس افزود: وظیفه ما حفظ آرمان های والای شهدا است و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به این مطلب که این شهدا با اعتقاد قلبی و معرفت عمیقی که به معنویت و ارزش کارهای خود داشتند در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند و در لبیک به امر ولی فقیه خود به مقام والای شهادت نائل آمدند گفت: ایشان هم اکنون ناظر بر افکار و اعمال و اقدامات ما هستند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش