دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6975

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند گفت: حرف‌شنوی از ولایت موجب استحکام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر پروژه‌های دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دو گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل و ۱۵۹ حضرت امام حسین(ع) شهرستان نهاوند ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، گفت: همیشه جنگ حق و باطل جریان داشته است، آن‌هایی که ایمان‌دارند در راه خدا و آن‌هایی که ایمان ندارند درراه طاغوت قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایران اسلامی ۳۸ سال قبل بر طاغوت زمان پیروز شد و در این مدت هم مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه حکومت نوپای ایران اسلامی در سه سال اول با گروهک‌ها و ۱۷ هزار شهید همراه شد، ۸ سال با رژیم بعث عراق جنگید و ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرد و بعد از آن هم در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی درگیری داشت، گفت: جنگ حق و باطل امروز هم در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ادامه دارد.

وی گفت: امروز حدود ۱۰ پروژه دیگر علاوه بر نفوذ توسط آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن در ایران اسلامی در حال اجرا است که فرق و مذاهب کاذب و نوظهور، احزاب سیاسی، انحرافات اخلاقی و غیره ازجمله آن‌ها است.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه اگر این ملت و مردم بصیر و آگاه نباشند هرکدام از این‌ها برای از پای درآوردن انقلاب کافی بود، گفت: امروز به برکت انفاس قدسی مقام معظم رهبری و خون مبارک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیل و شهدای مدافع حرم فرصتی به وجود آمده تا در چنین مجالس و مراسمی با اشاره به این مسائل، مردم آگاه شوند.

امام‌جمعه نهاوند علت پیروزی انقلاب را وحدت مردم و ولایت مداری دانست و گفت: دشمن قصد دارد اتحاد مردم را برهم بزند و امت واحده را متفرق کند.

وی با اشاره به اینکه اهداف دشمن برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: حرف‌شنوی از ولایت موجب استحکام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر پروژه‌های دشمن می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش