سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6958

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اختصاص مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار به منظور کاوش معبد لائودیسه خبر داد.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: به منظور شروع، تسریع و شتاب در روند کاوش معبد لائودیسه درخواست اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به وی ارائه شد.

بهرام نیا گفت: در دیدار حضوری روزسه شنبه با مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور نامه درخواست اعتبار این پروژه ارائه و معاون رئیس جمهور با اختصاص این اعتبار موافقت کرد.

وی افزود: بخشی از این اعتبار در سال جاری و بخش دیگر در سال آینده به کاوش معبد لائودیسه اختصاص خواهد یافت و استانداری همدان نیز در جهت آغاز فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه همکاری خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده ویژه ای از طرف دفتر نماینده به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند در تهران پیگیری روال قانونی جذب این اعتبار خواهند بود گفت: این اعتبار برای آغاز فصل چهارم کاوش و خرید زمین و منازل مسکونی اطراف معبد لائودیسه در نظر گرفته شده است.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند ضمن قدردانی و تشکر از کلیه دست اندر کاران وبرگزار کنندگان  همایش کاوش معبد لائودیسه که در تیرماه سال جاری برگزار شد گفت: همراه با مردم نهاوند برای ظهور آثار تاثیر گذار کاوش معبد لائودیسه در آینده ی اقتصاد و تاریخ و توسعه ی نهاوند، در زمینه ی برنامه ریزی ،تخصیص اعتبار ، نظارت و اجرا و دعوت از نخبگان و باستان شناسان برای رسیدن به یافته های دیرینه شناسی، با تمام توان تلاش خواهم کرد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوند گفت:

    جناب بهرام نیا این صدقه جمع کردن چیه؟وزیر فرهنگ و رئیس کل میراث فرهنگی و گردشگری را به نهاوند بیاوریدو آنها را توجیه کنید که نهاوند دارد پایتخت گردشگری و جهانگردی یونانیان در ایران می شود.و این همان ارز آوری ملی است.که زمینه اقتصادی و توسعه فراوانی در پیش خواهد داشت.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش