دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6951

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از ورود پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) به نهاوند خبر داد و گفت: این پرچم مبارک به مدت ۵ روز در نهاوند میهمان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، 

کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی ورود پرچم مبارک حرم مطهر امام حسین (ع) به شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دفتر ستاد عتبات عالیات شهرستان نهاوند و امام‌جمعه اقدامات خوبی در راستای برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای ورود این پرچم مبارک انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه این پرچم مبارک رأس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورد استقبال مردم شریف شهرستان از میدان ۱۵ خرداد نهاوند انجام می‌شود، گفت: در روز ابتدایی ورود این پرچم مبارک پس از قرار گرفتن این پرچم در مصلا نماز جمعه برنامه‌های دیگری در این خصوص انجام‌شده که توسط متولیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه با توجه به ۵ روز حضور پرچ حرم امام حسین در شهرستان نهاوند، گفت: این اقدام که همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی است در سایر بخش‌های مرکزی، خزل، زرین‌دشت و گیان نیز انجام می‌شود.

وی گفت: روز شنبه پس از حضور پرچم در شهرستان نهاوند پرچم مبارک در روستاهای تابعه بخش مرکزی جهت کسب فیض اهالی چرخانده می‌شود که پایان‌بخش این مراسم هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه روستای کوهانی با مداحی و سخنرانی مداحان و سخنرانان برجسته شهرستان انجام می‌شود.

حمیدوند بابیان اینکه مسیر تردد این پرچم در روستاها توسط بخشداران و دبیر این برنامه انجام می‌شود، گفت: امیدواریم مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نیز جهت جمع‌آوری نذورات دقت کافی را داشته باشند.

وی در پایان افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه در شهرستان نهاوند همچون برنامه‌های سابق ادارات موظف به پیگیری و در اختیار گذاشتن امکانات هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش