سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6855

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان نهاوند درسطح استان همدان محروم ترین شهرستان در حوزه راه و حمل و نقل جاده ای است، گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته در جهت بهبود وضعیت جاده های نهاوند متاسفانه ،این تلاش ها قانع کننده نبوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر جمعه در مراسم بازدید قائم‌مقام وزیر بهداشت و درمان و معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان دولتی ۱۸۰ تختخوابی کوثر نهاوند اظهار داشت: حضور دکتر حریرچی به‌عنوان قائم‌مقام وزیر بهداشت و مهندس علیزاده که از مدیران جهادی و توانمند محسوب می شوند، در شهر نهاوند برای ما ومردم مغتنم است.

بهرام نیا گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مهندس علیزاده،مجموعه بهداشت و درمان استان و نهاوند و پیمانکار پروژه، تغییرات محسوس و قابل قبولی درروند تکمیل بیمارستان دولتی نهاوند نسبت به بازدید قبلی  مشاهده شد که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد اتمام ،تحویل و تجهیز این پروژه  تا پایان سال جاری باشیم.

img_7336

وی با اشاره به وفاق و همدلی بین مسئولین شهرستان عنوان داشت:امام‌جمعه نهاوند به‌عنوان کانون وحدت و همدلی از نعمات این شهرستان است و تحت وفاق موجود بین امام‌جمعه، فرماندار و نماینده مردم،با همدلی و هم‌آوایی و به لطف خدا و دعای خیر مردم ،همه مشکلات شهرستان بر اساس بضاعت و منابع موجود ،یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

حسن بهرام نیا گفت: خوشبختانه مبنای کار مسئولین شهرستان بر اصل وفاق و همدلی است و من هم از این همدلی احساس نشاط می‌کنم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه از حضور پررنگ رسانه‌های محلی و استانی شهرستان تقدیر نمود و نقش خبرنگاران را در انتشار اخبار مثبت و امیدوارکننده درباره مسائل شهرستان  مؤثر و قابل‌توجه بیان کرد.

بهرام نیا در خصوص پیگیری‌های انجام‌شده برای رفع کمبودها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان افزود:به‌دوراز هر نگاه سیاسی و با دیده انصاف باید از تلاش‌ها و مساعدت‌های وزیر محترم بهداشت قدردانی کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت در پاسخ به درخواست و مطالبات به‌حق مردم نهاوند با درخواست اعتبار ۱۲ میلیارد تومان  نماینده مردم نهاوند برای کمک به حوزه بهداشت و درمان شهرستان موافقت و دستور خرید دستگاه آم آر ای موردنیاز بیمارستان نهاوند را بااعتبار ۸ میلیارد تومان صادر کردند.

img_7316

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل بیکاری و اشتغال که اصلی‌ترین  دغدغه مردم و جوانان  نهاوند است از مسئولین خواست که بر اساس موافقت قبلی وزیر محترم بهداشت و درمان ،کلیه کارکنان بیمارستان جدید با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی جذب و به‌کارگیری شود.

حسن بهرام نیا عدم وجود پزشک سونوگراف زن و همچنین پزشک مغز و اعصاب و برخی  تخصص‌های دیگر را از سایر مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند خواند و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌هایی که در وزارت بهداشت انجام‌شده و قول مساعد مسئولین این وزارتخانه، مسئولین استانی نیز در این زمینه توجه ویژه‌ای به شهرستان نهاوند داشته باشند.

بهرام نیا با اشاره به محرومیت و وجود خلأهای بسیار در حوزه بهداشت و درمان نهاوند افزود:با توجه به اینکه بیمارستان فعلی نهاوند خیر ساز بوده و تابحال نهاوند از امکانات دولتی در این بخش محروم مانده، تأسیس و شروع به کار این بیمارستان که از برکات نظام جمهوری اسلامی است، مایه شادکامی و امید مردم این شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده‌ای و راه‌های مواصلاتی نهاوند، عنوان کرد: نهاوند در مقیاس استانی محروم‌ترین شهرستان در بحث جاده‌ای است که علی رغم تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص ،این تلاش‌ها قانع‌کننده نبوده است.

نماینده مردم نهاوند افزود: این‌جانب در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کردم ۱۲ کیلومتر راه در مسیر جاده نهاوند_فیروزان وجود دارد که متأسفانه هرچند هفته یک‌بار شاهد تلفات جاده‌ای در این مسیر هستیم وعدم تکمیل این پروژه و تعریض جاده نهاوند به آورزمان،زیبنده دولت و نظام نیست.

حسن بهرام نیا در پایان گفت: در مجمع نمایندگان استان به استاندار و سایر نمایندگان استان عرض کرده‌ام، نهاوند  به دلایل مختلف از کاروان توسعه و پیشرفت کشورو استان عقب‌مانده است و با توجه به تائید سایر نمایندگان محترم ، هرگونه کمکی نسبت به توسعه و پیشرفت و رفع محرومیت‌ها مورد استقبال سایر مسئولین استان نیز واقع خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سینا23 گفت:

    ایالت ماه نهاوند
    نهاوند مدرن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش