جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6841

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با اشاره به ابلاغ سیاست‌های انتخابات از طرف مقام معظم رهبری، گفت: سیاست‌های انتخاباتی اگر عملی شود تضمین‌کننده سلامت انتخابات و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به عداوت و دشمنی آمریکا و اسرائیل و غرب علیه ایران، گفت: آمریکا ۵۰ سال است که علیه ایران و مسلمین توطئه‌چینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر جا اقدامی علیه مسلمانان انجام می‌شود دست آمریکا و اسرائیل در آتش است، گفت: امروز دشمنی آمریکا آشکارشده است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر ایشان گفت: ایشان فرمودند که رشد علمی مملکت نباید کند و یا متوقف شود بلکه باید با سرعت قبل پیش برود.

وی با اشاره به اینکه آنچه می‌تواند ایران اسلامی را در برابر دشمنان مصون بدارد اقتدار همه‌جانبه است، گفت: اقتداری که باید به دنبال آن باشیم و به‌صورت حداکثری محقق شود اقتدار نظامی، ملی، علمی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران باید قدرت برتر منطقه شود، گفت: مسئله جهاد کبیر که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند برای برخی ناشناس است.

وی بابیان اینکه اطاعت نکردن از دشمن لبیک به جهاد کبیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها توصیه دارند که به دشمن اجازه دخالت ندهید چراکه این دشمنان زیاده‌خواه هستند و هرگاه ذره‌ای عقب‌نشینی متوجه شوند، جلو می‌آیند.

مغیثی با اشاره به اینکه هر جا ایران محکم ایستاد دشمن عقب‌نشینی کرد و یا درجای خود ایستاد، گفت: اتحاد ملت مسلمان تنها راه رهایی از چنگال زورگویانی چون آمریکا و هم‌پیمانانش است.

وی در ادامه با اشاره آغاز عملیات آزادسازی موصل گفت: ملت مسلمان منطقه هیچ نیازی به دخالت کشورهای آمریکا و ترکیه بیگانه ندارند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های انتخابات، گفت: سیاست‌های انتخاباتی اگر عملی شود تضمین‌کننده سلامت انتخابات و اقتدار ایران اسلامی است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیام این رزمایش به دوست و دشمن معلوم است که ابتدا فهماندن توانایی ایران اسلامی به دشمنان و سپس به دوستان که در منطقه هیچ نیازی به دخالت بیگانگان نیست چراکه برای منافع خود و فروش اسلحه شیطنت می‌کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش