سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6793

صدای نهاوند:
ششمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند با غیبت ۷ نفر از اعضای جلسه ظهر چهارشنبه در فرمانداری نهاوند برگزار شد، که این موضوع با واکنش معاون فرماندار نهاوند مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، معاون فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: دبیرخانه ستاد شورای مواد مخدر علاوه بر اعلام دلیل غیبت و بی‌توجهی مدیران ادارات ذی‌ربط به مدیران کل آن‌ها باید گزارش مکتوب غیبت را در پرونده غایبین ثبت کند.

سیدرضا سلامتی بابیان اینکه باید به جلسات اهمیت داد و نسبت به مسائل اهتمام ویژه‌ای داشت، گفت: متأسفانه در شهرستان  نهاوند مشکل بی‌توجهی به حضور در جلسات احساس می‌شود.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه جلسات نباید بی‌نتیجه به پایان برسند، گفت: مسئولین در قبال مردم مسئول هستند.

وی ادامه داد: دولت‌ها از مسئله اعتیاد غافل نیستند اما اولویت‌ها با توجه به مقتضیات کشور و برنامه‌ریزی‌ها تغییر می‌کنند.

سلامتی بابیان اینکه برای اجرای کارها نباید تنها به منابع مالی تکیه کرد، گفت: استفاده از پتانسیل نیروی انسانی یکی از عوامل پیشرفت در جامعه است و باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر این مهم موردتوجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به نیروی انسانی در کشور مغفول مانده است، گفت: برخی موارد و دستورالعمل‌ها باید با توجه به نیازسنجی‌ها و در نظر گرفتن شرایط در شهرستان اجرا شود.

معاون فرماندار نهاوند با اظهار به اینکه فرهنگ همچون خون در پیکره جامعه جریان دارد، گفت: گروه‌های تئاتر و نمایش باید در راستای اجرای هرچه بیشتر نمایش‌های مربوط به مواد مخدر و اعتیاد فعالیت کنند چراکه تأثیر ویژه‌ای در جوامع و اقشار مختلف جامعه دارد.

وی بابیان اینکه دانشگاه‌های نهاوند در راستا اجرای هدفمند برنامه‌های ستاد وارد عمل شوند، گفت: دانشگاه مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط با مقوله اعتیاد و مبارزه با آن را در شهرستان ارائه کنند.

سلامتی در پایان بابیان اینکه هرچه پیشگیری در مسائل و معضلات اجتماعی به تأخیر بیفتد باید هزینه آن را پرداخت کنیم، گفت: تمام اقدامات باید به‌صورت دستگاهی و سازمان‌دهی شده انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نواقص و ابهامات کمپ‌های ترک اعتیاد باید بررسی و رفع شود، گفت: توجه به رفع آسیب های اجتماعی ضروری است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش