دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6774

صدای نهاوند:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: دو مسجد در شهر نهاوند و یک مسجد در شهر فیروزان برای اسکان زائران اربعین مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ فیض‌الله اسد پور ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان نهاوند، گفت: سازمان اوقاف با توجه به رسالت مشخص در داخل و مرزهای خروجی کشور نسبت به ساماندهی و خدمات‌رسانی به زوار اربعین اقدام می کند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته توسط خیرین و تولیت آستان شاهزاده محمد و علی نهاوند بیش از ۳۰ تن سمنوی اعلاء تهیه و در سطح شهرستان، کشور و بخشی ازآن‌ برای توزیع در موکب‌های عراق ارسال‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند، گفت: امسال نیز به‌رسم سال گذشته با همکاری خیرین و تولیت شاهزاده محمد این اقدام ارزشمند به‌صورت گسترده‌تری با برنامه‌ریزی بیشتر صورت خواهد گرفت و علاوه بر سمنو، حلوا و خشکبار نیز به موکب‌های موجود در مرز ایلام، مهران و کشور عراق برای توزیع ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور نهاوند – گلوگاه ورودی و خروجی عتبات عالیات است، گفت: با توجه به اینکه در منطقه نهاوند سرما غالبا پیش از موقع ورود می‌کند برای اسکان اضطراری زائران همچون سال گذشته مساجدی را در نظر گرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام اسدپور با اشاره به مهیاسازی مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) فیروزان، سیدالشهدا شهرک شهید حیدری و مسجد پارک کوثر گفت: علاوه بر این ۳ مسجد، امامزاده واجب‌التعظیم محمد و علی در نهاوند، امام‌زاده جعفر(ع) کوهانی و امام‌زاده ابراهیم واقع در روستای دره ابراهیم در مواقع اضطرار و نیاز آماده اسکان زائران شده‌اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش