سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6770

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از مشارکت ۳۰ هزار و ۴۹۴ نهاوندی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد و گفت: سرشماری میدانی از فردا صبح آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران نهاوند، گفت: متأسفانه رتبه شهرستان نهاوند از لحاظ استقبال و شرکت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال جاری در بین شهرستان های استان همدان هشتم است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های غنی نهاوند از لحاظ فرهنگ و وجود زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت، گفت: تا به این لحظه ۹ هزار ۲۲۵ خانوار نهاوندی با جمعیت ۳۰ هزار و ۴۹۴ نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: این آمار ازلحاظ خانواری ۱۵ درصد و ازلحاظ جمعیتی ۱۷ درصد جمعیت نهاوند را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اقدام جهادی مردم روستای عبدالملکی در رابطه با ثبت‌نام ۱۰۰ درصدی به‌صورت اینترنتی در سامانه سرشماری، گفت: این روستا حدود ۳۵۰ خانوار داشته و خوشبختانه با تلاش‌های دهیار این روستا که جای تقدیر دارد در شهرستان نهاوند تنها روستایی است که تمامی جمعیت آن ثبت‌نام شده است.

حمیدوند بابیان اینکه امیدواریم مردم در ساعات پایانی اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند، گفت: سرشماری میدانی از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۸ صبح توسط مأموران شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: در شهرستان نهاوند ۵۴ مأمور سرشماری و آمارگیری، ۱۰ نفر مأمور فنی حاضر در ستاد شهرستانی، یک نفر مأمور تلفنی و یک معاون این کار مهم را به مدت یک ماه انجام خواهند داد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه برای همه مأموران علاوه بر حکم، کارت شناسایی نیز صادرشده است، گفت: انتظار داریم مردم علاوه بر همکاری لازم در ارائه آمار دقت داشته باشند و آمار دقیق به مأموران ارائه کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش