ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6729

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از برگزاری همایش شهرداران استان همدان در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اواخر هفته جاری نهاوند میزبان شهرداران استان همدان خواهد شد.

وی افزود: در این نشست یک‌روزه علاوه بر برگزاری دوره آموزشی به بررسی مسائل و موارد مهم و مشکلات شهرداری‌ها در مدیریت شهری پرداخته می‌شود.

شهردار نهاوند هدف از اجرای این همایش را بررسی مسائل شهرداری‌ها و انتخاب راهکارهای قانونی در ارتباط با نحوه اجرای مطلوب وظایف و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، عنوان کرد.

وی گفت: این همایش روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه سال جاری رأس ساعت ۹ صبح در سالن همایش کانون باهنر نهاوند با حضور شهرداران و کارشناسان شهری استان و همچنین معاون عمرانی استاندار همدان و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار می‌شود.

یوسفیان بابیان اینکه آخرین شهریور ۸۷ آخرین دوره میزبانی نهاوند در این همایش بوده است، گفت: تفکیک نبودن حوزه‌های ملی و محلی در وظایف شهرداری‌ها، کم‌توجهی به حوزه رفع مشکلات مدیریت شهری و نبود متولی خاص در حوزه شهرداری‌ها و رکود ساخت‌وسازها و افت منابع درآمدی شهرداری‌ها از محورهای همایش های قبلی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین درخواست مدیران شهری و شوراها برای تدوین یک لایحه برای ارائه به دولت و مجلس به‌منظور تخصیص بودجه‌های خاص برای شهرداری‌ها و درآمدهای اندک در شرایطی که شهرداری‌ها با کمبود اعتبارات مواجه هستند و درنتیجه خارج شدن مدیریت شهری از  وضعیت نابسامان مالی هم از دیگر موارد مطرح‌شده در همایش‌های قبلی بوده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. آموزگار گفت:

    ضمن تقدیر از زحمات شهرداری در عرصه های مختلف ، برای حفظ آبروی مجموعه شهرداری و ضایع نشدن خدمات و زحمات، برخی مناطق و کوی و محله های سلمان فارسی نگاه ویژه ای را می طلبد. پس از تخریب آسفالت معابر توسط اداره آب و فاضلاب برای تجهیز شبکه فاضلاب ، این مناطق وضعیت نامناسبی دارد و نیاز به آسفالت و بهسازی دارد. در این موقعیت که نهاوند میزبان شهرداران است برای حفظ آبروی شهر هم که شده اقدام عاجل و ضربتی در این راستا را می طلبد

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش