جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6606

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند خبر داد:

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۲ هزار بانوی نهاوندی

صدای نهاوند:
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۲ هزار بانوی نهاوندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، لیلا شهبازی گفت: طی شش ماه نخست سال جاری در بخش ثابت با داشتن ۵ کارگاه آموزشی فعال ۲۹نفر دوره در رشته‌های طراحی و دوخت، سفال، رایانه، صنایع‌دستی فرش و صنایع چوب در مرکز خواهران نهاوند برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان آموزش معادل ۷۲ هزار و ۲۴۷ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به کارجویان و کارآموزان فاقد مهارت است، گفت: خوشبختانه طی این مدت مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند ۱۰۰ درصد تعهد خود را اجرایی کرده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند افزود: تعهدات این بخش در سال جاری در مجموع ۲۵ هزار نفر ساعت است و این مرکز در شش ماه نخست ۱۲ هزار و ۵۳ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه داده است.

وی بابیان اینکه طی ۵ دوره در ۵ روستا به ۷۸ نفر آموزش ارائه شده است، گفت: رشته‌های مهارت‌آموزی با توجه به نیاز روستاها انتخاب و آموزش داده می‌شود که رشته‌های قالیبافی درجه ۲، تابلو بافی، شلوار دوزی، نازک دوزی زنانه و غیره از مهم‌ترین آن‌ها است.

شهبازی همچنین به میزان تعهدات در بخش سیار شهری پرداخت و گفت: در بخش سیار شهری امسال ۱۰هزار نفر ساعت تعهد شده که در شش‌ماهه نخست ۸ هزار و ۴۵ نفر ساعت محقق شده است.

وی بابیان اینکه در بخش خصوصی نیز تعداد ۱۸ آموزشگاه آزاد در شهرستان فعال است، گفت: این تعداد آموزشگاه نیز طی این مدت ۹۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه داده‌اند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند از فعالیت ۶ آموزشگاه مهارت‌آموزی زیر نظر فنی و حرفه ای در نهاوند خبر داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش