سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6590

صدای نهاوند:
جدیدترین آمار ولادت، فوت، ازدواج و طلاق 6 ماهه گذشته در سطح شهرستان نهاوند اعلام شد، اما نکته نگران کننده آن کاهش آمار ولادت و افزایش آمار فوت شدگان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند در شش ماه گذشته اظهار داشت: در این مدت هزار ۶۶۸ ولادت به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل(هزار و ۷۱۱واقعه) ۲/۵درصد کاهش داشته است.

روح اله مهدوی تبار گفت: از تعداد کل ولادت های ثبت شده ۸۲۵ مورد شهری، ۸۴۳ مورد روستایی و ۸۷۲ نفر پسر و ۷۹۶ نفر دختر بوده است.

مهدوی تبار از فوت ۵۲۶ نفر در شش ماه گذشته در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۷۵ مورد بوده است با افزایش ۹/۷ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: از کل فوت های ثبت شده ۲۴۷ مورد شهری، ۲۷۹ مورد روستایی و ۳۱۲ نفر مرد و ۲۱۴ نفر زن بوده اند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند عنوان کرد: در شش ماه گذشته سال جاری هزار و ۱۹۸ واقعه ازدواج در شهرستان نهاوند ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل(هزار و ۱۸۱مورد) ۱/۴ درصد افزایش داشته است.

روح اله مهدوی در مورد وضعیت طلاق شهرستان نهاوند در شش ماه گذشته سال گفت: در این مدت ۱۹۱ واقعه طلاق ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل(۲۱۱مورد) ۹/۴ درصد کاهش یافته است که به این معنی است تقریبا در مقابل هر ۶ ازدواج یک طلاق صورت گرفته است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش