سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6582

صدای نهاوند:
استاندار همدان با اشاره به سنگ‌اندازی و ایجاد موانع برای رفع موانع تولید، خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر نمی‌دانم در این استان چه خبر است؟ باید تکلیفم را با برخی روشن کنم!

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمدناصر نیکبخت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی بیشتر در ستاد کارگروه تسهیل ورود کرده‌ایم، افزود: بیشتر کارها در ستاد تسهیل با تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بوده و بیشتر تلاش برای راه‌اندازی و تعیین تکلیف واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بوده است.

نیکبخت با اشاره به سنگ‌اندازی و ایجاد موانع برای رفع موانع تولید، خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر نمی‌دانم در این استان چه خبر است؟ باید تکلیفم را با برخی روشن کنم!

وی یکی از منکرات را جلوگیری از ایجاد اشتغال برای جوانان با ایجاد برخی موانع در تولید برشمرد و یادآور شد: اگر در بحث ایجاد مجتمع بین راهی ورود نکنم، ببینم چه کسی برای سرمایه‌گذاری می‌آید؟ می‌دانم که با موانع موجود نمی‌آیند و نباید هم بیایند؛ با این اوصاف باید شاهد افزایش جوانان معتاد و یا ایجاد مفسده باشیم.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ جلسه برای پتروشیمی با بانک ملی، سازمان صنعت و معدن، بخش خصوصی‌سازی و وزیر نفت و …، اظهار کرد: ۱۳ سال است پتروشیمی مانده و بیشتر از پنج درصد کار نیز باقی نمانده است؛ این مجموعه درخواست رفع موانع را داشتند.

وی با بیان اینکه مشکلات هست اما به لطف خدا مسائل همه واحدهای تولیدی دارای مشکل در ستاد تسهیل رسیدگی شد، گفت: با اتمام رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری خوب بانک‌ها رسیدگی مجدد در حال انجام است.

نیکبخت با تأکید بر اینکه از یک اقتصاد بی‌برنامه و بیمار که دولت تحویل گرفت به سمت اقتصاد مقاومتی و بابرنامه می‌رویم، بیان کرد: هرکه در راه اشتغال جوانان، درآمد مردم، اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت و اقتصاد مقاومتی کارشکنی کند خیانت می‌کند.

وی به پیش‌بینی هزینه یک‎میلیارد تومانی تولید برق در استان اشاره کرد و افزود: با این حال برخی که کارشکنی می‌کنند گفته‌اند ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر به این موضوع اختصاص داده نشود؛ اصلاً به شما چه مربوط که محرمانه می‌نویسید!!

استاندار همدان با تأکید بر اینکه با وضع موجود من نمی‌توانم کار کنم، تصریح کرد: این موضوع را به هر مسؤول و وزیری لازم باشد می‌گویم؛ اینطور نمی‌شود کار کرد؛ اصلاً مباحث اقتصاد مقاومتی را بدهید کس دیگری انجام دهد!

وی با بیان اینکه این دولت هم تحت رهبری همین نظام است، ادامه داد: چرا سنگ‌اندازی می‌کنند؟ برای از کار انداختن چرخ دولت این کار را نکنید، از این به بعد نام آنها را خواهم برد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: اگر می‌گویند اقتصاد مقاومتی با دست این دولت اجرا نشود بگویید تا بگذاریم چهار سال بعد که این دولت نبود این موضوع پیگیری شود! مرد و مردانه بیایید با استدلال بگویید و ما هم گوش می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم مشکلات جوانان و مردم را حل نکنیم، یادآور شد: به خون شهدا مدیونیم و نباید مردم و جوانان را ناامید کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در دولت گذاشته شد که با بودجه سالانه کشور نمی‌شود کار را اجرایی کرد، هرچند باید از فرصت‎ها استفاده کنیم.

وی خواستار برگزاری همین جلسه در شنبه هفته آینده شد و گفت: در جلسه آینده سازمان‌ها با توجه به برش تکلیف شده در همان قالب ارائه گزارش دهند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش