جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6556

صدای نهاوند:
در مراسمی که صبح روز شنبه با حضور فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرمانده انتظامی استان همدان و تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی برگزار شد از سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده سابق انتظامی نهاوند، تکریم و تقدیر و سرهنگ منصور ملکی به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم، گفت: نهاوند از شهرستان‌های قدیمی کشور و استان همدان است.

حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی نهاوند گفت: اگر این عوامل را لحاظ کنیم شهرستان نهاوند ازلحاظ امنیت درزمینه های مختلف وضعیت خوبی دارد و از شهرهای امن استان همدان محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۸۳ تاکنون هیچ‌گونه اتفاقی در نهاوند صورت نگرفته که به سبب آن نیاز به اعزام نیروی ویژه به شهرستان داشته باشیم، گفت: مردم نهاوند وفادار به‌نظام و انقلاب هستند.

img_7058

سردار مهدیان نسب در ادامه با اشاره به دستورالعمل استقرار سامانه‌های هوشمند، گفت: متأسفانه پایش تصویری نهاوند در سطح خوبی نیست درحالی که نصب سیستم های پایش تصویری در شهرها، روستاها و جاده ها تنها به منظور کنترل ترافیک نیست و ده ها مورد آسیب اجتماعی و انواع جرم، سرقت، اعمال منافی عفت، بر هم زدن نظم عمومی را می توان از این طریق پوشش داد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی دو دستگاه دوربین در نهاوند نصب‌کرده است، اظهار کرد: نصب دوربین در شهرها به عهده شهرداری و در جاده‌ها به عهده اداره پایانه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای است اما همچنان پلیس برای همکاری و مساعدت آماده در اختیار گذاشتن نیروی انسانی برای تسریع در امور است.

img_7057

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در استان ۲۸ دستگاه دوربین تاکنون نصب‌شده است، گفت: وضعیت شهرستان‌ها و به خصوص نهاوند در بحث پایش تصویری باید تقویت شود چراکه در انجام برخی مأموریت‌ها این دوربین‌ها یاری گر پلیس هستند.

وی با اشاره به ارتقاء سطح درجه انتظامی نهاوند و هم‌سطح شدن جایگاه آن با استان و شهرستان ملایر گفت: درهمین راستا معاونت‌هایی چون پلیس فتا به شهرستان نهاوند اضافه‌شده است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند ازلحاظ امکانات خودرویی کمبودی ندارد، گفت: دومین مشکل نهاوند وجود محورهای مواصلاتی درجه‌ ۲ و ۳ است که با توجه به حجم رفت‌وآمدها به درد جامعه امروزی نمی‌خورد.

وی با اشاره به برخورد تریلر حمل سوخت با مینی‌بوس در محور نهاوند آورزمان در بازه زمانی حدود ۱.۵ سال پیش، گفت: با مساعدت مسئولین استانی و پس از آن حادثه که موجب مرگ بیش از ۱۰ نفر از هم‌وطنان شد ورود انواع تریلر و کامیون به این محور ممنوع شده هرچند که نارضایتی‌هایی نیز به دنبال دارد.

img_7073

شناسایی ۳۲ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به شناسایی ۳۲ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان و رفع مشکل بخشی از نقاط گفت: متأسفانه جاده‌های نهاوند فاقد شانه خاکی مناسب و تابلوها و علائم هشداری است.

وی با تأکید بر اینکه آمار تصادفات باید کاهش یابد، گفت: در این حوزه همه مسئولین استانی و شهرستانی باید کمک کنند.

سردار مهدیان نسب در ادامه با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی وقوع جرایم در نهاوند، گفت: خوشبختانه در این حوزه با توجه به اقدامات پیشگیرانه ۲۴ درصد از میانگین متوسط کشوری جلوتر هستیم.

img_7049

 وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد وقوع جرایم نهاوند کشف‌شده است، گفت: خوشبختانه با توجه به نظرات میدانی و پیشگیرانه ۱۶ طرح در استان همدان با حضور استاندار طراحی‌شده که وظایف تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط همچون اداره برق نیز تشریح شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه این طرح پس از تائید شورای پژوهش استان به کشور ارسال شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در حال تدوین طرحی برای  عفاف و حجاب در استان همدان هستیم.

وی در خصوص پاک‌سازی نقاط آلوده و همچنین کشفیات مواد مخدر در استان همدان، گفت: همدان محور مواصلاتی غرب، مرکز و جنوب کشور است و متأسفانه هر فردی از هر نقطه‌ای بخواهد اقدام به حمل قاچاق کند باید از کریدور مواصلاتی استان عبور کند که خوشبختانه زمین‌گیر هم می‌شوند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان گفت: خوشبختانه در سطح استان نیز اقدامات خوبی نظیر دستگیری خرده فروشان و پاک‌سازی نقاط آلوده انجام و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انتظامی استان همدان با کمک شورای پژوهش سطح یک و دو ۱۶ اولویت را در استان شناسایی کرده است، گفت: از این تعداد ۱۱ اولویت پلیس با رویکرد و راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

img_7046

تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت در استان همدان

فرمانده انتظامی همدان از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت در استان همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه به‌موجب این اقدام ۲۹ درصد وقوع سرقت در استان همدان کاهش داشته و ۱۰۰ درصد اموال مسروقه نیز کشف‌شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۲۹ و ۷ درصدی تصادفات درون و برون‌شهری در استان همدان، گفت: این مهم با توجه اینکه در ۱۶ اولویت مطرح‌شده در نظر گرفته‌شده است به اقتصاد مقاومتی نیز کمک می‌کند.

سردار مهدیان نسب بابیان اینکه بخشی از تصادفات با توجه به‌سرعت بالا در بزرگراه‌ها براثر واژگونی است، گفت: خوشبختانه برای اربعین سال جاری با توجه به حساس بودن موقعیت همدان برنامه‌های زیادی تدوین‌شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه خودکشی در آمار نیرو انتظامی و در حوزه وظایف نیست، گفت: نیروی انتظامی تنها خودکشی‌های موفق را رسیدگی می‌کند.

img_7048

فرمانده انتظامی همدان بابیان اینکه دلایل خودکشی‌ها عوامل مختلفی چون اختلافات خانوادگی، اعتیاد و مشکلات روحی و روانی را شامل می‌شود، گفت:در سال جاری آمار خودکشی استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه از برقراری ۲۸۴ هزار تماس با شماره فوریت‌های پلیس طی شش ماه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: ۵۱ درصد از این تماس‌ها مطالبات عملیاتی و ۴۹ درصد مأموریت‌های مشاوره‌ای، اجتماعی و نظرخواهی بوده است.

سردار مهدیان نسب افزود: این مهم نشان از تعامل بین پلیس و مردم دارد که مایه افتخار برای مجموعه نیروی انتظامی استان همدان است.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم با توجه به پایان خدمت سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده سابق انتظامی نهاوند، وی تکریم و تقدیر و سرهنگ منصور ملکی به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند منصوب شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بهروزکاظمی گفت:

    با سلام .اززحمات شبانه روزی جناب سرهنگ محسن اقبالیان تقدیر وتشکر می شود. نامبرده از بهترین مدیران شهرستان نهاوند بودند که چهره مردمی ایشان بهترین عملکردشان بود. ضمن تشکر مجددبرای نامبرده آرزوی تندرستی میشودوبرای جناب سرهنگ منصوری در سمت جدیدشان آرزوی توفیق دارم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش