جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 651

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند صبح یک شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با تقدیر از گزارشات کارشناسی و فعالیت اعضاء شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان  نهاوند گفت: اقدامات فرهنگی همانند مبارزه با فساد و فحشاء ، ماهواره همراه با آموزش های مناسب  فرهنگی می تواند به بحث مبارزه با مواد مخدر کمک کند.

سید رضا سلامتی گفت:اگر چه تاثیر فعالیت شورا صدرصدی نیست اما نباید کارهای که انجام شده است را نادیده بگیریم

 سلامتی در ادامه با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی اقدامات مطلوبی انجام داده است و سایر دستگاه ها نیز به اقتضای توانایی شان اقدامات خوبی صورت داده اند .

وی افزود: همه دستگاههای ما شبانه روزی در حال تلاش برای کنترول اعتیاد هستند البته نباید به گزارش های جلسات اکتفا کنیم بلکه باید بکوشیم تا این مطالب مطرح شده را عملی کنیم تا بتوانیم در راه رسیدن به یک جامعه سالم و پاک که هدف ماست تلاش کنیم.

معاون فرماندارشهرستان نهاوند افزود: اگر وضعیت حال شهرستان را در خصوص اعتیاد و افراد بزهکار با سالهای قبل مقایسه کنیم خواهیم دید اقدامات صورت گرفته موثر بوده است .

وی گفت: نباید برای تاثیر در جامعه انتظار داشته باشیم همه چیز به سرعت اتفاق بیفتد باید برای دراز مدت برنامه ریزی کنیم تا تاثیر آن نیز در جامعه بیشتر شود.

 سلامتی در پایان گفت: در حال حاضر ام المصائب جامعه و مردم بیکاری است هرچه ما در این بخش موفق عمل کنیم کنترل اعتیاد و مواد مخدر راحت تر خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش