سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6487

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: کارمندان ادارات و سازمان‌های دولتی و کشوری نباید در مراسمی که از آفت‌های عزاداری حسینی محسوب می‌شود شرکت کنند چراکه در صورت مشاهده به دستگاه‌های نظارتی متولی اطلاع داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید رضا سلامتی ظهر چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی نهاوند، گفت: حرکت محوری و باهدف مشخص، وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی است.

وی بااشاره به بحث تغییر رفتار در جامعه، گفت: یک رفتار در جامعه موجب تبدیل به عادت، عرف و باور می‌شود و باید ساز و کاری برای جلوگیری از ترویج برخی رفتار غلط تعریف و تبیین شود.

معاون فرماندار نهاوند با تأکید بر نقش آموزش‌وپرورش، کمیته امداد و بهزیستی در تغییر رفتار مردم جامعه و بیان اینکه این مجموعه ها جامعه هدف گسترده ای در اختیار دارند، گفت: بحث تغییر رفتار باید به‌عنوان یک گفتمان قالب در نظر گرفته و اجرایی شود.

وی در ادامه با تأکید و تائید سخنان امام‌جمعه نهاوند پیرامون ضرورت تغییر برخی رفتارها در جامعه گفت: تغییر رفتارهایی که به‌صورت عمومی در جامعه رواج دارد در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد چراکه پذیرفتن غلط بودن یک باور اعتقادی برای افراد سخت است.

سلامتی با تأکید بر لزوم شفافیت مصوبات و تکلیف ادارات در شورای فرهنگ عمومی، گفت: متأسفانه برخی مصوبات مبهم هستند و توان ارزشیابی آن‌ها وجود ندارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش