سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6429

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آرامش کشور است و پیشرفت های کنونی مرهون امنیت برقرار شده از سوی نهادهای امنیتی به ویژه سبزپوشان ناجا است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز دوشنبه در آیین تجلیل از فرماندهان حوزه های انتظامی نهاوند افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند است تا از تلاش های شبانه روزی سبزپوشان عرصه خدمت به امنیت مردم و جامعه قدردانی شود.
وی اضافه کرد: پرسنل نیروی انتظامی برخورد خوبی با مردم دارند که این برخورد خوب تاثیر مثبتی بین مردم داشته و امیدواریم این روش مثبت همچنان ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه لازم است مجموعه مدیران نظام اسلامی در برخورد با مردم اخلاق اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند افزود: ما به عنوان بخشی از مجموعه نظام علاوه بر اینکه باید اخلاق و قانون را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم باید مردم را به رعایت اخلاق و رعایت حقوق دیگران دعوت کنیم .
حمیدوند کار نیروی انتظامی را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: در برخی موارد کاری که نیروی انتظامی انجام می دهد مقدمه و مبنایی برای کار قضا است که با توجه به حساسیت بالا باید به صورت دقیق و مطلوب انجام شود.
فرمانده انتظامی نهاوند نیز گفت: بخش عمده ای از مقوله امنیت در عرصه های مختلف جامعه به نیروی انتظامی سپرده شده و هفته ناجا فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات صادقانه پرسنل انتظامی است.
سرهنگ علی اقبالیان با بیان اینکه با کمک پرسنل انتظامی این شهرستان فضا برای مردم امن شده است افزود: مشارکت مردم و اعتماد آنان به نیروی انتظامی عاملی مهم در برابر بالا بردن ضریب امنیت شهرستان است.
 وی کاهش سرقت در سطح شهرستان را از نشانه های بالا رفتن ضریب امنیت در نهاوند عنوان کرد و گفت: در ۶ ماهه سال جاری آمار سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته در حالیکه این آمار در سطح کشور هشت درصد است .
نهم تا شانزدهم مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. راست گفت:

    آره؛ اینکه بریزن خانه های مردم و دیش جمع کنند خیلی اقتدار می خواد!!جان ع+م+..

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش