دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6416

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: امنیت امروز جامعه ما حاصل جانفشانیهای تمامی رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی است که در این بین نیروی انتظامی با حضور در تمام عرصه و از خود گذشتگی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و امنیت کشور نقشی به سزا دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک ناحیه انتظامی نهاوند در محل ستاد فرماندهی شهرستان افزود: امنیت موهبتی الهی است که در سایه جانفشانی و از خود گذشتگی نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی بدست آمده و امروز امنیت نظام اسلامی در منطقه با وجود تمامی شیطنتهای دشمنان چشمگیر و مثال زدنی است.
وی به نقش امنیت در توسعه مادی و معنوی جامعه پرداخت و گفت: هیچ جامعه ای بدون برقراری امنیت و نظم نمی تواند به توسعه مادی و معنوی برسد که برای ایجاد این دو مقوله مهم امروز نیروی انتظامی تلاشهای زیادی را به عمل آورده و وظایف محوله را به خوبی به انجام رسانده است.
وی مردمی بودن را یکی از شاخصه های این نیرو ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی برخاسته از نهاد مردم بوده و باتوجه به این که همیشه و در همه حال خدمتگزار مردم می باشد مردم نیز این نیرو را از جدا نمی بینند و آماده هرگونه همکاری با پلیس می باشند.
رئیس شورای تامین نهاوند به تلاش دشمن برای از بین بردن ارزشهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای کم رنگ نمودن ارزشها با تهاجم به فرهنگ ملی و اسلامی به دنبال آن است که جوانان را دچار بی هویتی دینی و ملی نماید که برای این ترفند دشمن باید با برنامه های فرهنگی و آگاه نمودن جوانان این دسیسه را نیز خنثی سازیم .
وی گفت: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی در عرصه های مختلف شهرستان نهاوند یکی از مناطق امن استان می باشد.
وی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید الگوی نظم و اقتدار پلیس جامعه اسلامی باشند و در کنار برخورد قاطع با هنجارشکنان، دارای سیمای رئوف و رفتاری مهربان و قانونمند با شهروندان قانون مدار باشند.
قابل ذکر است که از ۹ تا ۱۶ مهر ماه به عناون هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده که در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی برای قدردانی از پرسنل این نیرو در شهرستان اجرا می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش