دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6321

صدای نهاوند:
مراسم اختتامیه نهمین گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان نهاوند عصر روز دوشنبه با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن سینمای جوان ، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن انجمن سینمای جوان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، معاون فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: هنر نقش مهمی در انسجام اجتماعی و ایجاد ارتباط بین مردم دارد به گونه ای که مردم جوامع مختلف با زبان مشترک هنر با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اهداف مشترک خود را دنبال می کنند.

سیدرضا سلامتی اظهار داشت: هنر علاوه بر این نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ملی و محلی دارد و می تواند پتانسیل های موجود را در زمینه های مختلف به نمایش بگذارد و اصولا هنر نقش اساسی را در انتقال پیام های فرهنگی دینی و ملی به نسل های اینده ایفا می کند.

photo_2016-09-26_21-24-24

سلامتی افزود: هر جا که هنرمندان پیش آمده اند توانسته اند با به تصویر کشیدن زیبایی ها مخاطبان خود را در آن زمینه جذب کنند.

وی از هنرمندان عکاس و فیلمساز شهرستان خواست: استعدادها و ظرفیت های شهرستان را در بخش های مختلف به تصویر کشیده و آنرا به مخاطبان عام و خاص منتقل کنند.

رئیس سینمای انجمن جوان شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: این گردهمایی از ٣ تا ۵ مهر ماه با حضور عکاسان، فیلم سازان، کارگردانان، فعالان عرصه فیلم و عکس در انجمن سینمای جوان نهاوند برگزار شد.

photo_2016-09-26_21-24-37

علی اصغری گفت: این گردهمایی شامل برپایی نمایشگاه عکس از عکاسان شهرستان، اکران فیلم های کوتاه و بلند، برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم، برپایی ورک شاپ‌های عکاسی، فیلم سازی و فیلم نامه نویسی است.

اصغری بیان داشت: در این گردهمایی سالانه عکاسان، ۲۵ عکس ازعکاسان نهاوندی با موضوعات طبیعت و فرهنگ مردم نهاوند در قالب نمایشگاه عکس به نمایش در آمد.

photo_2016-09-26_21-24-31

در پایان این مراسم از برگزیدگان و صاحبان عناوین برگزیده در جشنواره های مختلف و همچنین فعالان و پیشکسوتان این هنر در شهرستان تجلیل شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش