دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6277

صدای نهاوند:
رئیس اداره گاز نهاوند گفت: بر اثر انفجار گاز در روستای سرخکند نهاوند یک واحد مسکونی ویران، ۲ نفر مجروح و گاز سه روستای بخش مرکزی نهاوند قطع شد.

احمد ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارش مردمی در مورد انفجار گاز در روستای سرخکند بخش مرکزی نهاوند بلافاصله نیروهای امداد گاز نهاوند به همراه تعدادی از کارشناسان به محل اعزام شدند.

ناصری افزود: کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند ولی آنچه که اهالی و نیروهای امدادی مشاهده کرده‌اند آتش‌سوزی و ویران شدن یک واحد مسکونی و مجروح شدن ۲ نفر در این حادثه بود که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان بروجرد اعزام شدند.

۲۲۲۰۸۲۶

ناصری افزود: نیروهای امداد شرکت گاز در حال حاضر مشغول حفاری محل حادثه هستند تا هرچه سریع‌تر گاز ۳ روستای گل حیدر، محمود آباد و ده‌حیدر را که بر اثر آتش‌سوزی و انفجار قطع شده است را وصل کنند. 

ناصری عنوان کرد: به دنبال اعلام این حادثه بلافاصله دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در محل حاضر شده و به کمک اهالی و این خانواده شتافتند و با کمک آنها مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

۲۲۲۰۸۲۷

 به گفته شورای اسلامی و اهالی روستای سرخکند صدا و شدت انفجار و آتش‌سوزی در این واحد مسکونی به حدی بود که اهالی روستاهای اطراف به محل حادثه آمدند.

دو نفر مصدوم که چند ماه پیش از شهرستان بروجرد به این روستا آمدند و مستاجر بودند به علت این انفجار و نشتی گاز تمامی لوازم زندگی خود را از دست دادند و دو زوج جوان نیز به شدت دچار سوختگی و به بیمارستان بروجرد اعزام شدند.

لازم به ذکر است باتلاش ماموران امداد شرکت گاز نهاوند، گاز سه روستای گل حیدر، محمود آباد و ده‌حیدر وصل شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش