دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6251

صدای نهاوند:
با حضور مسئولان استان و شهرستان نهاوند زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت در مدارس این شهرستان روز شنبه همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد و بیش از 24 و هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سالتحصیلی جدید را آغاز کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز سالتحصیلی که در هنرستان شهید مطهری شهر نهاوند برگزار شد امام جمعه نهاوند گفت: آموزش و پرورش یکی از زیر بناهای اصلی توسعه کشور و مرکز تحول جامعه است که می تواند هم منشا خوبی ها و هم بدی های حال و آینده باشد از این رو نیازمند مدیریت بهینه و هدفمند است.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: امروز جوانان ایرانی با اعتماد به نفس پله های ترقی را با شتاب طی می کنند و هر روز و هر ساعت برای میهن اسلامی افتخار آفرینی می کنند.
وی در ادامه به پیشرفت های روزافزون کشور در علوم مختلف اشاره نمود و گفت: امروز شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف علمی هستیم به طوری که در حال حاضر ایران اسلامی در نانوتکنولوژی، علوم مهندسی و نظامی حرف اول را در منطقه می زند و ادامه این روند با تلاش و کوشش شما میسر خواهد بود .
امام جمعه نهاوند با اشاره به سالروز فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بزرگترین افتخار ملت ایران در طول تاریخ خود می باشد زیرا مردمی با دستان خالی توانستند در برابر ابر قدرتهای دنیا ایستادگی نموده و نگذارند یک وجب از خاکشان بدست دشمن بیفتد.
وی با اشاره به نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس گفت: بیشترین تعداد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به حوزه دانش آموزان و معلمان مربوط می شود و امروز نیز رسالت مهم مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن بر عهده مجموعه آموزش و پرورش است.
وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با آیین بازگشایی مدارس در صورت توجه عمقی و بنیادی می تواند مایه برکات زیادی برای دانش آموزان و کشور شود.
مغیثی افزود: امروز افتخار می کنم در آغازین لحظه های شروع سال تحصیلی جدید در خدمت دانش آموزان، هنرجویان، معلمان و مدیران آموزش و پرورش هستم.
قابل ذکر است که در سالتحصیلی ۹۵- ۹۶ بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نهاوندی در یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس فعالیتهای آموزشی خود را آغاز کردند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش