سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6158

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: نظارت جدی بر سرویس مدارس ضروری است و باید با رعایت مقررات کارگروه حمل و نقل دانش آموزی رفاه حال دانش آموزان در طول سال تحصیلی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، هادی سلگی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: یکی از مسائل مهم که اغلب به عنوان دغدغه خاطر خانواده ها به حساب می آید سرویسهای حمل و نقل دانش آموزان است ، لذا کارگروه حمل و نقل دانش آموزی و به ویژه راهنمایی و رانندگی لازم است بر سرویسهای مدارس نظارت جدی داشته باشند.
وی افزود: کارگروه حمل و نقل سرویسهای دانش آموزی متشکل از چندین دستگاه اداری است که با توجه به دستورالعمل های مربوطه دراین خصوص تصمیم گیری می کنند که در این راستا در تابستان سال جاری تا کنون سه جلسه تشکیل و موارد مختلف مورد بحث قرار گرفته است .
وی گفت: داشتن برچسب ویژه سرویس دانش آموزی را شرط لازم برای همه وسایل نقلیه ضروری دانست و گفت: همه سرویسهای حمل و نقل دانش آموزی شامل سواری و یا مینی بوس موظف هستند روی شیشه خودرو برچسب را نصب کنند در غیر این صورت از تردد آنها توسط پلیس راهور ممانعت می شود.
وی تایید وضعیت فنی و سلامت راننده خودرو و کمک راننده را از وظایف راهنمایی رانندگی عنوان کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی باید این موضوع را پیگیری کند .
وی به موقع رساندن دانش آموزان به مدرسه را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مسائلی که ممکن است برای دانش آموزان ایجاد مشکل کرده و خطراتی را به همراه داشته باشد بحث چند سرویس بودن رانندگان است به گونه ای که آنان اغلب با تعجیل و یا تاخیردانش آموزان را به مدارس می رسانند که در این زمینه تاکید ما بر تک سرویس بودن به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی برای سرنشینان خودرو است.
وی از خانواده ها خواست با توجه به اینکه برابر دستور العمل مدیران مدارس هیچ تعهدی نسبت به سرویسهای حمل و نقل ندارند از طریق انجمنهای اولیا و مربیان همکاریهای لازم را در این زمینه به عمل آورند .
در سال تحصیلی گذشته ۹۲ سرویس حمل و نقل دانش آموزی کار جابجایی بیش از دو هزارو ۵۰۰ دانش آموز را به عهده داشتند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش