سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6108

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: جامعه اسلامی باید نسبت به پیام غدیر احساس مسئولیت کرده و با تمام توان برای نهادینه کردن پیام آن تلاش کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در مصلی این شهر افزود: انسانها برای اینکه زندگی بهتری داشته باشند و بتوانند عدالت را بیشتر احساس کنند نیاز به اجرای پیام غدیر دارند لذا معنای غدیر مختص جهان اسلام نیست بلکه همه بشریت می توانند از آن بهره مند شوند .
وی با بیان اینکه غدیر در رفع مشکلات مسلمانان نقش ارزشمندی دارد گفت: اگر امت اسلامی با پیام غدیر آشنا شوند و آن را در زندگی خود به کار گیرند، با افزایش اقتدار چالش های پیش روی آنان برداشته می شود.
وی وحدت و همدلی را از دیگر پیام های غدیر ذکر کرد و گفت: آنچه که امروز جهان اسلام از آن لطمه خورده تفرقه و جدایی است لذا توجه کردن به پیام غدیر می تواند جهان اسلام را به وحدت و همدلی رسانده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کند .
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آتش بس ایجاد شده در سوریه گفت: آتش بس سوریه تاکنون چندین باراز سوی گروههای تروریستی نقض شده که البته امیدواریم این آتش بس ادامه داشته باشد تا مردم مظلوم سوریه بتوانند برای مدتی در آرامش زندگی کنند.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: دشمنان اسلام هرگز مایل به اتمام جنگ نیستند زیرا آنها تمایل ندارند که مسلمانها در کنار یکدیگر با آرامش زندگی کنند بلکه می خواهند آنها را به جان یکدیگر بیندازند تا از این طریق توان آنها ضعیف شده و در نتیجه امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه حفظ شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخصهای انقلابی ماندن از دیدگاه مقام رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب پنج شاخص عمده را برای انقلابی ماندن مطرح کردند که لازم است ما به این شاخص ها پایبند بمانیم تا بتوانیم هم در برابر آمریکا ایستادگی کنیم و هم کشور را به استقلال واقعی برسانیم .
وی بر ضرورت تجهیز شدن در برابر دشمنان گفت: تا زمانی که دشمنان ما را تهدید می کنند ما باید خود را تقویت کنیم تا آنها جرات فکر کردن به حمله و یا هر اقدامی علیه ما را نداشته باشند .
خطیب جمعه نهاوند در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان ارزشهای و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان است .
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: دستاوردهای داخلی و خارجی دفاع مقدس باید بازگو شود چرا که این امر برای همه مردم به خصوص جوانان به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی امری لازم است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش