دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 6105

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شهرداری نسبت به اجرای مصوبات مربوطه در شورای ترافیک مجدانه وارد شود چراکه اگر روزی اتفاقی بی افتد هیچ کوتاهی و کم‌کاری از چشمان بازرسان وزارت کشور و سازمان بازرسی پنهان نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح پنج شنبه در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان نهاوند با اشاره به درخواست برخی معدن داران و همچنین تعاونی‌ها مبنی بر رفع ممنوعیت در محور نهاوند-آورزمان- ملایر، گفت: ممنوعیت تردد در این محور تا پایان بازگشایی و رفع نقاط حادثه‌خیز این محور ادامه خواهد داشت چراکه در آن محور شاهد حوادث و سوانح متعدد و دل‌خراشی تا قبل از اعمال این ممنوعیت‌ها بوده‌ایم.

وی گفت: مسئله روشنایی زیرگذر کفراش مطالبه مردمی است در شورای ترافیک استان مطرح شد و مقرر شد که اداره راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهد.

فرماندار نهاوند در ادامه به بروز رسانی و نصب تابلو و علائم هشداری و همچنین ایمن‌سازی ۲۳ کیلومتر از محور فرعی نهاوند نورآباد که در حوزه استحفاظی نهاوند است، اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی با توجه به اعتبار در نظر گرفته‌شده برای ایمن‌سازی محورها این محور و نقاط حادثه‌خیز شناسایی‌شده را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به کشته شدن کودک هفت‌ساله به علت عبور از عرض مجوز نهاوند-فیروزان «سه‌راهی کفراش»، گفت: اداره پایانه شهرستان با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را مبنی بر ایجاد روگذر برای این محور اقدام کند.

حمیدوند با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی ترافیکی قبل از هر اقدامی گفت: سالانه به‌طور متوسط ۵۰۰ عدد کلاه ایمنی در روستاهای نهاوند توسط اداره حمل‌ونقل و پایانه‌ها بین واجدین شرایط به‌صورت رایگان توزیع می‌شود اما با نگاهی گذرا متوجه عدم استفاده از آن‌ها در بین روستاییان خواهم شد.

وی در ادامه با اشاره به عدم توازن میان توسعه ناوگان و افزایش روزافزون وسایل نقلیه با توسعه زیرساخت‌ها در نهاوند، گفت: همچنان که در شورای ترافیک استان مطرح شد نهاوند در حال حاضر دارای ۴ نقطه ترافیکی است که خوشبختانه در حال رفع حادثه‌خیز بودن این محورها هستیم.

فرماندار نهاوند گفت: شهرداری نسبت به اجرای مصوبات مربوطه در شورای ترافیک مجدانه وارد شود چراکه اگر روزی اتفاقی بی افتد هیچ کوتاهی و کم‌کاری از چشمان بازرسان وزارت کشور و سازمان بازرسی پنهان نخواهد ماند.

وی در پایان گفت: بر اساس مصوبات کشوری از اول مهرماه سال جاری اداره راه و شهرسازی با اداره حمل‌ونقل و پایانه‌ها تفکیک و اداره راه داری و حمل نقل جاده‌ای را تشکیل و همچنین اداره راه و شهرسازی نیز به‌صورت شعبه‌ای جداگانه امورات ساخت‌وساز شهری را پیگیری خواهد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش