سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6102

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از آغاز ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های نابارور در نهاوند خبر داد.

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند ضمن اشاره به خدمات ارزنده طرح تحول سلامت در شهرستان نهاوند به ارائه خدمت جدید در راستای این طرح مهم خبر داد و گفت: خوشبختانه در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های جدید جمعیتی طراحی و اجرای مداخلات مربوط به برنامه ارتقاء نرخ باروری در دستور کار برنامه‌های تحول سلامت وزارت بهداشت و درمان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در نهاوند نیز اجرا می‌شود، گفت: ازآنجاکه بار مالی درمان‌های ناباروری گاها منجر به محروم ماندن زوجین از فرصت فرزند آوری می‌شود دولت اقدام به تدوین برنامه حمایت مالی زوج‌های نابارور نموده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند هدف از اجرای این برنامه را حفاظت مالی از زوج‌های نابارور و اقشار نیازمند جامعه و همچنین ایجاد عدالت در دسترسی از طریق توسعه کمی و کیفی این خدمات به همراه توسعه آموزش و پژوهش عنوان کرد و گفت: این برنامه شامل زوج‌های ناباروری است که ناباروری اولیه داشته و سن خانم کمتر از ۴۲سال باشد.

وی با اشاره به اینکه کلیه زوجین نابارور مشمول برنامه فوق جهت استفاده از مزایای طرح مذکور می‌شوند، گفت: ۸۵ درصد از کلیه هزینه‌های درمان ناباروری زوجین در راستای حمایت از آن‌ها را دولت پرداخت می‌کند و تنها ۱۵ درصد آن را از زوجین دریافت می‌شود.

دارابی بابیان اینکه زوجین نابارور نهاوندی می‌توانند همه‌روزه به مرکز بهداشت و درمان نهاوند جهت دریافت مشاوره‌ها مراجعه کنند، گفت: در صورت نیاز به ارائه مشاوره‌ای تخصیصی‌تر و با امکانات بیشتر به مشاوران مرکز استان معرفی می‌شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش