سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6092

صدای نهاوند:
با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین نهاوند ضریح جدید امام‌زاده جعفر(ع) کوهانی«نهاوند» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: خوشبختانه این بارگاه ملکوتی منتسب به امام‌زاده جعفر (ع) در مساحت ۳۰۰ مترمربع ساخته‌شده است.

حجت الاسلام فیض‌الله اسد پور  با اشاره به اینکه ضریح این امام‌زاده بااعتباری افزون بر ۷۰ میلیون تومان از محل کمک واقفان خریداری‌شده است، گفت: به حمدالله تاکنون در این امام‌زاده با نیات خیر واقفان روستای کوهانی و شهرستان نهاوند بیش از ۴۵۰ میلیون تومان برای نوسازی آن هزینه شده است.

اسدپور با اشاره به اینکه برای اتمام نوسازی این امام‌زاده حدوداً ۴۵۰ میلیون تومان دیگر اعتبار لازم است، گفت: با توجه به اینکه نمی‌شود بر اعتبارات دولتی درزمینهٔ ساخت‌وساز مساجد و نوسازی و بهسازی امام‌زاده‌ها حساب کرد امیدواریم خیرین محترم بیش‌ازپیش نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

img_6744

وی بابیان اینکه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار جهت ساخت و تکمیل این بقعه مبارکه قول مساعد داده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری همواره تأکید بسیار زیادی به استفاده از ظرفیت این بقاء مبارک دارند و فرمودند که بقاء متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

اسد پور افزود: در راستای تحقق فرمایشات و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری خوشبختانه اقدامات بسیار زیادی در راستای ورود جوانان و نوجوانان به این بقاء مبارک انجام و یا در حال انجام است که اجرای طرح‌های ویژه در نوروز، تابستان و غیره برای جوامع هدف ازجمله آن‌ها است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش