برنامه قطعی برق ۵ ساعته چاههای کشاورزی در نهاوند

تعیین تکلیف پرونده‌های اغتشاشات و اقدامات ضدامنیتی در نهاوند

رسانه های از خدمات یوسفی نوید شهردار نهاوند قدردانی کردند

‍ ‍ دیدار اصحاب رسانه با دادستان نهاوند و تقدیر از اقدامات مؤثر دستگاه قضایی شهرستان

دستگیری قاتل نوجوان ۱۵ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در نهاوند

هشدار مدیر شبکه بهداشت و درمان در خصوص تبلیغات فعالیت‌های غیرمجاز آب‌درمانی و ماساژدرمانی

ایجاد تنش و دوقطبی‌سازی کار دشمن است

دیدار اصحاب رسانه با رئیس اداره آب و فاضلاب نهاوند و تقدیر از اقدامات مؤثر این اداره

افزایش اجاره‌بهای منازل مسکونی بیش از ۲۵ درصد نسبت به سال قبل (در مبلغ رهن و اجاره) در نهاوند ممنوع می‌باشد

صرف برگزاری جلسات بدون خروجی ملموس قابل قبول نیست/ مردم باید نتیجه نظارت‌ها، بازرسی‌ها و تصمیمات مسئولان را در بازار و بر سر سفره خود احساس کنند

  • کد خبر : 6058

صدای نهاوند:
پویش سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو در نهاوند که امروز سه شنبه از میدان مادر و اول جاده دهبورراه شروع و در مسیر میدان استقلال، میدان عارف، میدان امام(ره) خیابان پیروزی، ابوذر و هفده شهریور ادامه یافت با استقبال پرشور دوستداران محیط زیست برگزار شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احمدوند گفت:

    بسیار کار پسندیده ایه اگه فرهنگ سازی بشه و عده ای با بهانه های من درآوردی مانع اجرای اون و همه گیر شدنش نشن …. عالیه از هر نظر.

  2. مهدی گفت:

    بسیار عالی

  3. عباس ج گفت:

    الان باز یه عده دلواپس میشن?

  4. mahdi گفت:

    عالیهه??

  5. استفتا گفت:

    http://www.leader.ir/fa/content/16227/دوچرخه-سواری-بانوان

    بر اساس استفتا مذکور ، که لینک آن امده، دوچرخه سواری بانوان در منظر عموم(خیابان،پارک) که نامحرم حضور دارد حرام است .

    بهتر است عزیزی که منتظر دلواپس است، عقلانیت بیشتر به خرج دهد . من اللله توفیق

  6. siroos گفت:

    بسیار عالیه… هم باعث ترویج دوچرخه سواری میشه، هم به محیط زیست فرصت تنفس میده، هم کمک میکنه فرهنگش جا بیفته… البته اگه متاسفانه بعضی از مسولین کورکورانه و بنا به دلایل خشک و بی اساس اون رو منع نکنن.

  7. ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  8. زهرام گفت:

    این حرکت خوبیه….ولی یه انتقاد هم دارم
    روز بدون خودرو…برای کسایی هست که خودرو دارن و این روز رو نباید از خودرو استفاده کنن نه این بچه های کم سن و سال که اصلا خودرو ندارن که بخوان ازش استفاده کنن خخخ
    البته فقط نهاوند نیست اکثر جاها همینطوره…خب تعداد خیلی کمی هم ادمای بزرگتر بینشون بود .لی درکل درست جا نیفتاده واسه خودرو سوار ها

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش