جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6029

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند خبر داد:

بودجه مورد نیاز کاوش معبد لائودیسه نهاوندتامین شد/فصل چهارم کاوش امسال آغاز می شود

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه بودجه مورد نیاز کاوش معبد لائودیسه در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند تخصیص یافته است گفت: فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه در سال جاری آغاز می شود.

محسن جانجان در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: اعتبار سال جاری اداره میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نهاوند در سال جاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به اعتبار سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.

جانجان بیان داشت: با توجه به تخصیص اعتبار مورد نیاز کاوش معبد لائودیسه، مهمترین و اساسی ترین کار اداره میراث فرهنگی نهاوند در سال جاری، آغاز عملیات اجرایی فصل چهارم  کاوش این معبد خواهد بود.

وی افزود: معبد لائودیسه یکی از آثار باستانی دوران سلوکیه است که در منطقه دوخواهران نهاوند واقع است و در صورت کشف این معبد، گردشگری شهر نهاوند متحول شده و این شهرستان در سطح ملی و جهانی مطرح می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند: اولیت های مهم دیگر اداره میراث فرهنگی نهاوند بعد از کاوش معبد لائودیسه پرداخت دیون گذشته، احیا زیر ساخت ها ی مورد نیاز مراکز گردشگری و تقویت صنایع دستی شهرستان نهاوند است.

محسن جانجان اظهار داشت: کشف  معبد لائودیسه  می‌تواند به‌عنوان یک زیرساخت گردشگری در شهرستان نهاوند محسوب شود و به‌عنوان یک برند گردشگری نه‌تنها در شهرستان، بلکه در کشور و جهان مطرح شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سیروس مومیوند گفت:

    با سلام و خسته نباشید. اگر طرحی باشد که گردشگر پذیری در سطح شهر را تا حدود دوبرابر افزایش دهد، آیا مایلید از آن استقبال کنید؟من هم نهاوندی هستم و می دانم که به زیرساختها و … نیاز دارد. بنابر این پروژه کاملی راجع به آن انجام داده ام و طبق برآورد ها تا دوبرابر گردشگرپذیری را افزایش میدهد. ممنون. حتما ایمیل بفرستید. با تشکر

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش