سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 6026

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی به شهرستان نهاوند در سال جاری خبر داد و گفت: برای شروع فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه 900 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند گفت: تخصیص اعتبار کاوش معبد لائودیسه به احترام خواست و مطالبه مردم انجام شد و  فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه در سال جاری شروع می شود.

حمیدوند افزود: برای ۱۹۲ پروژه عمرانی موجود در شهرستان نهاوند مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده‌ شده است که از این مبلغ، ۱۰ درصد به تامین آب شرب روستایی، ۳ درصد حوزه های علمیه و یک درصد به پایگاه های مقاومت بسیج اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: علاوه بر این دو میلیارد تومان از محل دو درصد درآمدهای نفت و گاز ویژه مناطق محروم به بخش خزل نهاوند اختصاص یافته که بین طرحهای عمرانی این بخش توزیع شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: در توزیع این اعتبارات اولویتهای الزام آوری در نظر گرفته شده که بر اساس آن اعتبارات به طرحهای نیمه تمام ، بدهی پیمانکاران و مطالبات اختصاص داده می شود.

کریم حمیدوند بیان داشت: میزان اعتبار تخصیصی به شهرستان از محل منابع استانی ۱۷ درصد و از محل منابع ملی ۸۳ درصد است لذا پذیرفته نیست که به علت جذب نشدن ، این اعتبارات که مربوط به مردم شهرستان است در منطقه و جایی دیگر استفاده شود.

حمیدوند امور مربوط به آب روستایی را یکی از مشکلات موجود شهرستان عنوان کرد و گفت: در بخش آب روستایی با مشکل مواجه هستیم به گونه ای که از ۱۷۶ روستای شهرستان تنها ۱۱۰ روستا زیر پوشش آبفا قرار دارند که البته خدمات لازم نیز به آنها ارائه می شود.

وی گفت: امسال همانند سال گذشته با رویکرد و نگاه ویژه دولت برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه  ۳ درصد اعتبارات برای حوزه های علمیه در نظر گرفته شده به گونه ای که تخصیص این اعتبار  الزام آور بوده و نمی توان آن را با بخش دیگری جابجا کرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش