سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5992

صدای نهاوند:
مسئول اورژانس نهاوند از برخورد یک دستگاه پراید و پیکان در محور نهاوند-فیروزان خبر داد و گفت: این حادثه ۸ مجروح برجای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  چهار خطه کردن محور نهاوند – فیروزان به‌عنوان مسیر تردد زائران کربلا در حالی متوقف‌شده که تعریض و ساماندهی این جاده سالها در میان کمبود اعتبار درجا میزند تا شاهد وقوع تصادفات مختلف باشیم و باید به صورت قاطع بگویم اگر برای ایمنی، تعریض و دوبانده کردن محور نهاوند-فیروزان اقدامی انجام نشود  این محور به قتلگاه تبدیل خواهد شد.

 روز شنبه ۲۰ شهریور مسئول اورژانس نهاوند از برخورد یک دستگاه پراید و پیکان در محور نهاوند-فیروزان خبر داد و گفت: این حادثه ۸ مجروح برجای گذاشته است.

۲۱۴۰۴۲۴

احمد کیانی اظهار داشت: عصر امروز شنبه، در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع تصادف در محور نهاوند- فیروزان بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از نهاوند و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس فیروزان به محل اعزام شدند.

وی بابیان اینکه متأسفانه در این حادثه سواری پراید و پیکان به‌صورت شاخ‌به‌شاخ باهم برخورد کردند، گفت: این حادثه  ۸ مجروح داشته که به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اعزام شدند.

اما کیانی یک نکته هشدار دهنده دیگر هم بیان کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۵ حادثه در محورهای مواصلاتی و شهری نهاوند اتفاق افتاده است که این حوادث تا کنون ۱۶ مصدوم برجای گذشته است.

۲۱۸۰۸۹۷

لازم به ذکر است: محور نهاوند – فیروزان یکی از پرترددترین محورهای شهرستان نهاوند است که طرح ایمن کردن آن از دولت قبل به دولت یازدهم رسیده و این در حالی است که اجرای این پروژه ازسال ۹۱ نیمه‌کاره رهاشده است.

این محور روزانه محل تردد بسیاری از وسایل نقلیه عمومی و شخصی نظیر اتوبوس‌ها، تریلرهای باری و نفت‌کش ها است که ایمن نبودن آن می‌تواند حوادث دل‌خراش و جبران‌ناپذیری را رقم بزند.

۲۱۷۷۴۸۵

برخورد تریلر حمل قیر با خودرو سواری پراید با یک کشته و زخمی و برخورد سواری پراید و پیکان با ۳ کشته و ۵ مجروح ازجمله حوادث اخیری است که در این محور رخ‌داده که نشان از وخیم بودن حال این محور دارد و می‌طلبد مسئولان عزمی جهادی در زمینه رفع مشکل این محور داشته باشند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. Mohamad گفت:

    متن نهایی ارسال شده:

    درود بر شما.
    نا امنی و رُعب و وحشت چند ماهه در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند!

    حدود چند ماهی هست که فضای رُعب و وحشت و ناامنی بر روی روستای ازنهرى از توابع بخش زرین دشت نهاوند ، سایه افکنده و متأسفانه دستگاههای نظامی و امنیتی تا الأن هیچگونه اقدامی در این خصوص انجام ندادند.
    جوانی حدودأ ۲۵ ساله، با حمایت چند نفر از اهالی روستا، شبانه و بی محابا در سطح روستا ،اقدام به تیراندازی با سلاح دست ساز کرده و در این مدت ، دست کم،۱۸نفر از اهالی روستا رو مورد اصابت قرار داده و وحشت و نگرانی را در بین خانواده ها گسترش داده است.
    صرفه نظر از اقدامات اهالی روستا برای دستگیری عاملین ، یک سوأل بزرگ در بین اذهان عمومی نقش بسته و آن اینکه، با وجود دستگاههای نظامی و امنیتی ،اطلاعاتی بسیار قوی ، چگونه است که تا کنون هیچ اقدامى از طرف این دستگاه ها برای دستگیری این ارازل و اوباش که به راحتی با زندگی و آسایش و آرامش مردم بازی میکنند، نشده است..!!???

    ارسال کننده: یکی از اهالی روستای ازنهرى از بخش زرین دشت نهاوند

    ارسال از HTC من

  2. فربد گفت:

    متاسفانه در روستای چولک نیز تا کنون چندین بار عملات ترور توسط چند نفر صورت گرفته که چندین نفر مجروح شده متاسفیم برای اگاهی شهرستان نهاوند که هیچ اقدامی تا کنون انجام نداده

  3. نهاوندمرکز ایالت غرب کشور گفت:

    جاده های نهاوند مسیر کربلا نیست.دقیقا گودال خون است.

  4. Mohamad گفت:

    آقای صادقی شما چرا بعنوان یک روزنامه نگار، رسالت خودتون رو تو این زمینه بجا نمیارین؟
    شما میتوانید با مسولین مرتبط ارتباط برقرار کنید و علت این همه ناامنی رو بررسی کنید .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش