جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5984

صدای نهاوند:
رئیس اداره برق نهاوند با بیان اینکه برای واگذاری انشعاب برق به تمام واحدهای مسکن مهر نهاوند مشکل و مانعی وجود ندارد گفت: تا کنون 880 انشعاب غیر مجاز برق شناسایی شده است که در حال پیگیری برای مجاز کردن آنها هستیم.

رضا شیر دره در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت، شهرستان نهاوند درمجموع دارای ۶۹ هزار و ۴۱۸ مشترک است که از این تعداد ۵۸ هزار و ۳۹۷ مشترک خانگی و مابقی، اداری، صنعتی، کشاورزی و غیره می‌ باشد.

شیر دره گفت: اداره برق نهاوند از مشترکین برق خود، ۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مشترکین خود طلب دارد که از این مقدار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به ادارات و دستگاه های مختلف دولتی است.

وی با بیان اینکه، روشنایی پارک ها، میادین و باغ بهشت بر عهده شهرداری و اماکن عمومی بر عهده اداره برق است، افزود: تعداد چراغ های روشنایی معابر عمومی در سطح شهرستان نهاوند ۳۵ هزار و ۱۹۸ دستگاه چراغ با متوسط توان ۶۲/۸ دهم وات است.

رئیس اداره برق نهاوند اظهار داشت: در پنج ماه گذشته سال جاری عملیات تبدیل ۲۰ کیلومتر سیم مسی به کابل خود نگه دار با هدف کاهش تلفات، سرقت و تامین برق پایدار و مطمئن  در سطح شهرستان نهاوندانجام شده است.

رضا شیردره گفت:  امسال به منظور تامین برق متقاضیان جدید  و کاهش افت ولتاژ در روستاهای حبیب آباد و رزینی دو دستگاه ترانس نصب شده است.

شیر دره با بیان اینکه در پنج ماه گذشته سال جاری قطع برق در شهرستان نهاوند ۴۰ درصد کاهش داشته است گفت: فاکتورهای مهم در قطعی برق شرایط جوی و فرسودگی تاسیسات است که نهاوند در کاهش قطع برق رتبه اول استان همدان را دارد.

وی افزود: تیم مدیریت مصرف اداره برق نهاوند با تهیه بروشور تبلیغاتی و اطلاعاتی در مورد مصرف درست و اصولی برق  و امضا تفاهم نامه با ادارات و سازمان های مختلف از جمله اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند طرح مدیرت مصرف درست را همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در تمام سطوح آموزشی شهر و روستا برگزار می کند.

رئیس اداره برق نهاوند با اشاره به این موضوع که بازگشت ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معوقه برق مصرفی به اداره و توزیع برق نهاوند می‌تواند گامی مؤثر و مثبت در اجرای برنامه ها این اداره باشد، افزود: برنامه ریزی جهت تبدیل برخی انشعابات قدیمی ۵ آمپری در سطح شهرستان نهاوند به ۲۵ آمپری در حال انجام است

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش