سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5981

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همدان اتفاق نظر دارند که نهاوند برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند نگاه ویژه است گفت: نگاه ویژه استاندار همدان به نهاوند برای مردم قابل لمس باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند که  با حضور استاندار همدان در کارخانه احسان سپیده برگزار شد، اظهار داشت: مطالبات شهرستان نهاوند به وفور است و عقب ماندگی نهاوند زیاد، به همین جهت می طلبد مدیریت جهادی در دستور کار مدیران ارشد استان و شهرستان قرار بگیرد.

بهرام نیا گفت: استاندار همدان ید طولانی در خصوص بنگاه های اقتصادی و مسائل اقتصادی استان دارد و دارای تجارب خوبی است که این، یک ظرفیت برای استان است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: ما بعنوان نماینده مردم اگر حرف و حدیث های در بحث آمار و دیگر بحث ها داریم، این مسائل جای خودش است ولی کلیت موضوع این است که استاندار تلاش و زحمت می کشند و هر چه در توان دارد و ما حصل دوران مدیریت مدیدی است را رو کرده اما شرایط اقتصاد، پولی و وضعیت مملکت این گونه است که با  توجه به این شرایط چرخ های اقتصادی و دودکش های استان و شهرستان فعال هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یک استاندار باید در شرایط طبیعی همه استان و شهرستان های آن را یکسان ببیند و این جز وظایف ذاتی استاندار  و از عدالت یک مدیر است اما استاندار همدان همیشه در صحبت ها ی خود به مظلومیت و عقب ماندگی نهاوند اشاره کرده است که در واقع هم همین طور است.

حسن بهرام نیا ادامه داد: شهرستان نهاوند در همه ابعاد از مجموعه استان همدان عقب تر است، که این موضوع مربوط به این دوره هم نیست و مربوط به زمان ابتدای انقلاب تا کنون است، این عقب ماندگی ها روی هم انباشته شده تا یک زنجیره عقب ماندگی در نهاوند به وجود بیاید، تا فاصله عقب ماندگی نهاوند در مقیاس استانی یک فاصله قابل توجهی باشد از این جهت انتظار می رود با نگاه مثبت استاندار همانند مدیریت جهادی که در سراب گاماسیاب انجام شد نهاوند را مورد توجه قرار دهند.

بهرام نیا اظهار داشت: در مجمع نمایندگان استان که استاندار همدان هم حضور داشت همه نمایندگان روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که شهرستان نهاوند عقب مانده است به همین جهت و با توجه به نگاه ویژه استاندار به نهاوند از وی می خواهیم  با توجه به تجربیاتی  که به صورت مستقیم در کارگروه اشتغال در زمان دولت گذشته و حال  داشته اند، نگاه ویژه به نهاوند برای مردم ملموس شودتا مردم آنها را لمس کنند که در بعضی موارد این گونه بوده است.

وی با بیان اینکه اگر استاندار همدان از محل اعتبارات تحت اختیار خود سهم بیشتری به نهاوند اختصاص دهد هیچ نماینده ای در سطح استان اعتراض نمی کند؛ افزود: نهاوند دارای منابع غنی در سطح استان و کشور است و حتی رتبه اول معادن دولومیت جهان را دارد که قرار بود شرکت شستا در نهاوند سرمایه گذاری کند که تا این لحظه اقدامی انجام نشده است، لذا از مدیران استانی می خواهم اگر سرمایه گذرانی برای سرمایه گذاری در بخش خصصوی به استان ورود پیدا می کنند با حفظ اولویت نهاوند آنها را به این منطقه راهنمایی کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش