سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5974

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: رژیم عربستان به صورت آشکارا داعش را تجهیز می کند زیرا اینها نمی خواهند که این گروه تکفیری ریشه کن شود تا از طریق آن بتوانند امنیت رژیم اسرائیل را تامین نمایند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر نهاوند افزود: این رژیم وابسته به صهیونیستها سال گذشته با سوء مدیریت، هزاران نفر را در فاجعه منا به کشتن داد و امسال نیز شرایطی را برای حجاج ایرانی گذاشت که رفتن به حج در چنین وضعیتی جایز نبود .
وی افزود: رژیم سعودی ریشه در صهیونیست یهودی دارد و به یقین اینها دلشان برای اسلام و مسلمانان نمی سوزد بلکه عزم خود را برای خدمت و نوکری صهیونیستها از طریق تضعیف مسلمانان جزم کرده ا ند.
امام جمعه نهاوند گفت: رژیم حاکم بر عربستان با خرید اسلحه از آمریکا سر سپردگی اش را به استکبار به اثبات رسانده است زیرا این سلاحها اغلب برای تجهیز داعش و در نتیجه از بین بردن توان مسلمانان صرف می شود .
وی گفت: رژیم عربستان به صورت آشکارا داعش را تجهیز می کند زیرا اینها نمی خواهند که این گروه تکفیری ریشه کن شود تا از طریق آن بتوانند امنیت رژیم اسرائیل را تامین نمایند .
مغیثیی نیا با اشاره به سخنان و تاکیدات رهبری انقلاب درباره ازدواج آسان گفت: برای ازدواج آسان باید یک عزم ملی بوجود آید و از خرج هزینه های زائد و غیر ضروری که اکال غیر رعی دارد باید پرهیز شود.
وی افزود: مشابه این هزینه های غیر ضروری نیز در مجالس ترحیم دیده می شود در حالیکه اینها سنتهای غلطی است که مردم باید شجاعت ایستادگی در برابر آنها را داشته باشند .
به گزارش ایرنا خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به بد عهدی های آمریکا گفت: در شرایطی که ما به طور مرتب از سوی آمریکا و صهیونیسم تهدید می شویم لازم است که توان دفاعی کشور را بالا ببریم تا آنها جرات تعرض به ما را نداشته باشند .
وی افزود: آمریکا دشمن اصلی ماست و در تمام جرایاناتی که قبل و بعد از انقلاب بوقوع پیوسته همواره صحنه گردان اصلی بوده است .
وی در بخش پایانی خطبه های خود با اشاره به مسائل شهرستان نهاوند گفت: یکی از مسائلی که لازم است مورد توجه مسئولان ورزشی قرار گیرد بحث نظارت بر باشگاههای بدنسازی است زیرا در برخی از این مکانها کارهای غیر شرعی صورت می گیرد و وضعیت بدی بر آنجا حاکم است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش