سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5952

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه تعاونی‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کنند، گفت: تعاونی‌ها تجربه موفقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان نهاوند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گران‌قدر و امام خمینی (ره)، گفت: رمز پیروزی دنیوی و اخروی افراد فعال در تعاونی‌ها حرکت در مسیر خدا و تدین آنها است.

وی گفت: تعاون و همکاری دستور عقل است چراکه با دست در دست هم دادن کارهای بزرگی انجام می‌شود.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و براندازی رژیم منحوس پهلوی، اداره ۸ سال جنگ تحمیلی، تحمل فشارها و کینه‌ورزی‌های آمریکا و غیره، گفت: اگر روحیه اتحاد و تعاون در ایران اسلامی نبود هیچ‌یک از این توفیقات به دست نمی آمد.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد نابودی ایران اسلامی به هر نحوه ممکن هستند، عنوان کرد: اگر ملت ایران لحظه ای از توطئه‌های شوم آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه غافل شوند ضربات مهلکی به اقتصاد، فرهنگ و امنیت کشور وارد خواهد شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نقش تعاونی‌ها در وضعیت رکود حاکم بر کشور گفت: اگر تعاونی با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و تأثیر منفی آن بر معیشت خانوارها اقدامی مثبت در راستای ارائه بسته‌های حمایتی به مردم داشته باشد به انقلاب خدمت کرده است و برعکس اگر کسی با گران‌فروشی عرصه زندگی را بر مردم تنگ کند خائن به‌نظام است و دانسته و ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی بابیان اینکه تعاونی‌ها نقش به سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: امیدواریم اعضای تعاونی ها علاوه بر اندوخته‌های دنیوی برای آخرت خود نیز اندوخته‌ای فراهم کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش