سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5942

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با مساعدت وزیر بهداشت و با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در محور مواصلاتی راه کربلا قرار دارد موافقت تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به دستگاه «ام. آر. آی» به‌صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه محقق شد.

مومنعلی دارابی در گفتگو با  خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند از ورود ۵ دستگاه آمبولانس مدرن به ناوگان اورژانس نهاوند طی ۳ سال اخیر خبر داد.

دارابی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهم در رسیدن به‌موقع به محل وقوع حوادث جاده‌ای، وجود پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس است، گفت: در شهرستان نهاوند طی ۳ سال گذشته برای تجهیز و نوسازی پایگاه‌های جاده‌ای و شهری ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی افزود: در حوزه خرید و جذب آمبولانس به ناوگان اورژانس با پیگیری‌ها و مساعدت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان اقدامات مناسبی انجام‌شده و در این راستا ۵ دستگاه آمبولانس بااعتبار دولتی ۱۴ میلیارد ریال برای شهرستان نهاوند خریداری شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند به اعطای مجدد یک دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ جدید به مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند اشاره کرد و گفت: طی مذاکره نماینده مردم شهرستان در مجلس با وزیر بهداشت موافقت اعطای ۲ دستگاه آمبولانس دیگر به شهرستان نهاوند گرفته شد.

وی همچنین با بیان اینکه دستگاه «ام. آر. آی» به شهرهایی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و با پرداخت حداقل بخشی از هزینه دستگاه انجام می شود، گفت: با مساعدت وزیر بهداشت و با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در محور مواصلاتی راه کربلا قرار دارد موافقت تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به دستگاه «ام. آر. آی» به‌صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه محقق شد.

وی دریافت ۵ دستگاه دیالیز، ۲ دستگاه رادیولوژی دیجیتال، ۲ دستگاه تخت احیاء کودک و یک دستگاه سل کانتر و تیشوپروسنسور برای تجهیز آزمایشگاه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: اخذ موافقت وزیر بهداشت در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی نیروی مورد نیاز بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند نیز طی دیدار اخیر با وی دریافت شد.

دارابی در پایان گفت: همچنین موافقت تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به امکانات ویژه و ست کامل موردنیاز  جراحی مغز و اعصاب و جذب نیروی متخصص نیز انجام‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ک.گ گفت:

    اززحمات آقای دارایی در اخذ موافقت تجهیزات ام ار ای تشکر مینماییم موفق باشند

  2. آموزگار گفت:

    همش وعده . در عمل چیزی دیده نمیشه

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش