جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5939

صدای نهاوند:
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از تشکیل 60 پرونده در حوزه بهداشت و درمان و تخلفات دامپزشکی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، بهزاد کاکاوندی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی عزم جدی در برخورد با اخلال گران حوزه اقتصادی کشور دارد، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی با اشاره به کشف ۶۰ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق به‌عنوان آخرین پرونده کشفیات قاچاق اخیر در شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر متهم با قرار وثیقه ۴۰ میلیون تومانی آزاد است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ پرونده قاچاق کالا در نهاوند تشکیل‌شده است که از این تعداد تنها یک فقره پروند در دست پیگیری است، گفت: ارزش ریالی محکومیت این تعداد پرونده یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۱۰۱ ریال بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند در ادامه از تشکیل ۲۶۶ پرونده کالا و خدمات از ابتدای سال جاری تاکنون در این بخش خبر داد و گفت: ارزش محکومیت این تعداد پرونده ۲۵۹ میلیون ۷۱۳ هزار ریال است که از این تعداد ۲۵۶ پرونده مختومه شده است.

وی از تشکیل ۶۰ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و تخلفات دامپزشکی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: در این راستا نیز ۶۰ فقره پرونده تشکیل‌شده که ۵۵ فقره از آن‌ها رسیدگی شده است.

وی افزود: ارزش ریالی محکومیت این تعداد پرونده ۱۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است.

کاکاوندی در پایان با تأکید بر اینکه کالای قاچاق و وارداتی ضربات مهلکی به پیکره اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: بخشی از پیکره اقتصاد کشور مهندسان، کارگران و سرمایه‌گذارانی هستند که خود را وقف تولید کشور کرده‌اند اما باوجود کالای قاچاق در کشور متأسفانه شاهد ضرر و ورشکستگی هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش