سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5934

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به فقر ورزش در روستاهای نهاوند، گفت: عده‌ای با دست‌اندازی به مراکزی که در دهستان و روستاها برای جوانان و با مساعد دولت ساخته‌شده از ورود نسل جوان جامعه به این مراکز جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر سه‌شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند آگاهی کامل و همچنین ورود همه‌جانبه متولیان این امر است، گفت: متأسفانه در روستاهای شهرستان نهاوند تنها مراکز دهستان‌های و آن هم به تعداد اندک دارای اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هستند.

وی با اشاره به فقر ورزش در روستاهای نهاوند، گفت: عده‌ای با دست‌اندازی به مراکزی که در دهستان و روستاها برای جوانان و با مساعد دولت ساخته‌شده از ورود نسل جوان جامعه به این مراکز جلوگیری می‌کنند.

فرماندار نهاوند گفت: خوشبختانه با ورود نیروی تازه‌نفس در بدنه اداره ورزش و جوانان نهاوند بازدیدهایی برای جلوگیری از این اتفاق به‌صورت سرزده در حال انجام است اما استفاده حداکثری از امکانات حداقلی همواره مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه کمیته پیشگیری مواد مخدر باید در زمینه ترتیب جوانان خصوصاً جوانان روستایی به ورزش توجه بیشتری داشته باشد، گفت: تقویت ورزش روستایی تأثیر بسزایی در کاهش اعتیاد دارد.

حمیدوند با اشاره به اینکه کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات مطلوبی در حوزه کشفیات انجام داده‌است، گفت: امیدواریم سایر کمیته‌ها همچون بهداشت و درمان، پیشگیری و آموزش‌وپرورش نیز بیش‌ازپیش به این مهم توجه و اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

وی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش و آموزش عالی در کاهش استفاده از مواد مخدر گفت: امیدواریم با بازگشایی مدارس و دانشگاه اقدامات مؤثری در این حوزه انجام شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش