دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5919

صدای نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: همکاریهای نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نهاوند باعث تقویت و انسجام بیشتر امور شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح در جلسه ستاد گرامیداشت مفاخر این شهرستان که با موضوع آیین تجلیل از شاعر برجسته کشور استاد محمدرضا عبدالملکیان در نهاوند برگزار شد اظهار داشت: با همراهی و همدلی در شهرستان اقدامات خوبی به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بزرگداشت «محمد رضا عبدالملکیان» از مفاخر نهاوند انجام شده است.

مصباح با اشاره به اینکه کمیته های ۸ گانه به منظور تسریع و تکمیل هر چه بهتر امور در این اداره تشکیل و برنامه ها طبق جدول زمانبندی در دست پیگیری است، گفت: تولید فیلم مستند کوتاه از زندگی نامه استاد عبدالملکیان، تهیه کتب تالیفی وی برای توزیع در مراسم، دعوت از شخصیتهای ملی و شاعران برجسته کشوری، دعوت از سخنران برجسته کشور برای حضور در آیین نکوداشت از برنامه های انجام گرفته در این خصوص است.

وی با بیان اینکه حضور استاد عبدالملکیان در شهرستان نهاوند فرصتی بسیار مناسب و مغتنم برای استفاده دانشگاهیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان است، گفت: امیدواریم فرهیختگان شهرستان با این اقدام و همچنین بستر سازی های صورت گرفته از ظرفیتهای وی کمال استفاده و بهره برداری را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: استاد محمد رضا عبدالملکیان، تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در نهاوند ادامه داد و پس از تحصیل در رشته کشاورزی، با اخذ درجه کارشناسی مهندسی کشاورزی در سال ۱۳۵۷ در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران به کار مشغول و در سال ۱۳۶۳ به وزارت کشاورزی منتقل شد.

مصباح گفت: وی طی بیش از ۳۰ سال فعالیت شعری علاوه بر چاپ و انتشار چندین عنوان مجموعه شعر، عهده دار مسئولیت‌های گوناگون فرهنگی و ادبی نیز بود است.

مصباح افزود: آیین نکوداشت این شاعر برجسته ۸ مهر ماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند با حضور مدیران و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و شعرا و فرهیختگانی از کشور برگزار خواهد شد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش