دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5915

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: استاد عبدلملکیان از شخصیتهای بزرگی است که باید در کانون توجه قرار گرفته و همه مردم نهاوند از کوچک و بزرگ و پیر و جوان ، وی را بشناسند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی در جلسه ستاد گرامیداشت مفاخر این  شهرستان که  با موضوع آیین تجلیل از شاعر برجسته کشور استاد محمد رضا عبدالملکیان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد  اظهار داشت: احترام به مفاخر و پیشکسوتان، احترام به هویت فرهنگی، تاریخی و ملی ماست و ما در این پازل می خواهیم هویت خود را بسازیم و در این راه این مفاخر ما هستند که الگو و خطی مشی جوانان و نوجوانان ما را می سازند .

سلامتی خاطر نشان کرد : باید به جوانان و نوجوانان بگوییم  که به ایرانی بودن و نهاوندی بودنمان افتخار می کنیم و مفتخریم که ما فرزندان این چنین بزرگانی هستیم که عمر و زندگی خود را به خدمت اسلام و انقلاب و هویت فرهنگی و دینی کشور عزیزمان سپری کردند .

وی افزود : اهمیت این موضوع بسیار زیاد است زیرا ما باید با استفاده از گذشته آینده خود را بسازیم و این یک فرصت مناسب است تا با همدلی ، وفاق و هم افزایی همه گروهها پا به عرصه نهاده و به این مهم کمک کنیم و با این کار به مفاخر و چهره های ارزشمندی که در عرصه ملی داریم بگوییم که ما شما را از یاد نبرده ایم .

وی افزود : بایستی تمام توان خود را به کار گیریم تا برنامه و آیینی در خور شخصیت و جایگاه ایشان برگزار کرده و نهاوند را بزرگ همانند تاریخ و فرهنگ و مردمانش نشان دهیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش